ntv 650 hopper fra 50-60
Fra : axl.schmidt@gmail.co~

Dato : 12-09-06 17:59

hej alle

jeg er glad min 'nye' ntv 650 fra ´92

den 'hopper' dog når jeg kører fra 50 til 60 km/t - det virker som
små stød i styret (som om jeg kører på ujævn vej)

det kunne selvfølgelig være motoromdrejninger eller vejen, der får
støddæmperne i selvsving, men selvom jeg kobler ud (eller skifter
gear) eller uanset hvilken vej jeg kører på, hopper den næsten lige
meget

har nogen en forklaring?

mvh aksel schmidt
ntv 650

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 13-09-06 11:56

axl.schmidt@gmail.com wrote:

> [...]

> støddæmperne i selvsving, men selvom jeg kobler ud (eller skifter
> gear) eller uanset hvilken vej jeg kører på, hopper den næsten lige

Ubalance i dækket.

/
Jesper

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 13-09-06 20:20

> Ubalance i dækket.
>
> /
> Jesper

var det ikk en ide at få en makker op på dyret mens den er på
centerstøttefoden, og rundt med forhjulet og så prøv og kigge efter om
hjulet hopper el. det slår sideværts, og er dækket evt. slidt uens
hæl/tå
jesper
hawk(slægtning til ntv)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : axl.schmidt@gmail.co~

Dato : 13-09-06 21:33

> [...]
> centerstøttefoden, og rundt med forhjulet og så prøv og kigge efter om
> hjulet hopper el. det slår sideværts, og er dækket evt. slidt uens

tak for svarene
jeg vil prøve at undersøge forhjulet med lidt hjælp

/aksel