Billeder fra Bakkelukningen lagt op...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-09-06 16:56

....her:
http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2006/index.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================

Fra : Balfu

Dato : 12-09-06 17:11

Det er Meget godt lagt op, men det virker ikke,

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-09-06 17:17

Balfu wrote:
> Det er Meget godt lagt op, men det virker ikke,

Joowww da, virker ffiinntt her

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Balfu

Dato : 12-09-06 17:20

Har du trykket på start, og det virker fint ?

Fra : Bongo

Dato : 12-09-06 17:14

> http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2006/index.html

Fine billeder, tak skal du há. Jeg kan lade være med at spørge: Er det din
suzuki på det sidste billede og var du den sidste der kørte hjem :) ?

Fra : 900SL

Dato : 12-09-06 17:33

Kig igen Bongo, antallet af BMW motorcykler og serverens web-adresse taget i
betragtning, tror jeg ikke fotografen kører Suzuki ...

/Peder

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-09-06 17:53

"900SL" <STERL@POST11.TELE.DK> wrote in message

> /Peder
> "Bongo" <fake@fakeserver.com> skrev i en meddelelse

> Kig igen Bongo, antallet af BMW motorcykler og serverens web-adresse taget
> betragtning, tror jeg ikke fotografen kører Suzuki ...

Ret du har - men jeg syntes det var et fint stemningsbillede fra
parkeringspladsen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bongo

Dato : 12-09-06 18:21

> Kig igen Bongo, antallet af BMW motorcykler og serverens web-adresse taget
> i betragtning, tror jeg ikke fotografen kører Suzuki ...

LOL Selvfølgelig. Undskyld Aragon. (Men hvis han havde haft en Suzuki havde
han sikkert drømt om en BMW).

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-09-06 18:33

"Bongo" <fake@fakeserver.com> wrote in message

> LOL Selvfølgelig. Undskyld Aragorn. (Men hvis han havde haft en Suzuki
havde
> han sikkert drømt om en BMW).

Tak - men jeg tillader mig at tvivle! ;oD

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 12-09-06 20:16

Aragorn Elessar wrote:
> ...her:
> http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2006/index.html
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Tak for kigget
Der er bare lidt for mange bimmere, du skulle hellere have taget et billede
af mig da jeg sad på den fede, flotte gule ombyggede Fireblade, for søren da

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/?id=37

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-09-06 20:23

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> [...]
billede
> af mig da jeg sad på den fede, flotte gule ombyggede Fireblade, for søren

Man kan da ikke få NOK bimmere???
Jeg ville da hellere end gerne have fut'graferet dig på den der dims, men du
gemte dig garanteret nede i den anden ende af Nørrebrogade - vi kom først
sent og holdt oppe ved Nrbrgd. 170! :o/

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 12-09-06 22:57

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> men du gemte dig garanteret nede i den anden ende af Nørrebrogade -
> vi kom først sent og holdt oppe ved Nrbrgd. 170! :o/

Jow jow, stod hvor jeg plejer - nostalgi du ved

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/?id=37

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-09-06 23:27

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
-klip-

> Jow jow, stod hvor jeg plejer - nostalgi du ved
>
> --
> Hilsen Denise
> http://dfmc.dk/?id=37

Jøp - mødte du nogle af de gamle rødder fra dengang så?

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 13-09-06 15:40

Aragorn Elessar wrote:
> "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> -klip-

> Jøp - mødte du nogle af de gamle rødder fra dengang så?

Masser og fik udleveret en CD af billeder fra åbningen i 2005 af vennerne,
det var meget sjovt at se, så har man friske personbilleder
Og selvfølgelig var der også nogle Oktanaer, 5-6 , og de kører jo med derud,
det gør jeg jo ikke

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/?id=37

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-09-06 14:21

> [...]
> det var meget sjovt at se, så har man friske personbilleder
> Og selvfølgelig var der også nogle Oktanaer, 5-6 , og de kører jo med

Hej Denise.

Lækkert med cd'en, og lækkert at nogle af Oktanatøserne var med derude.
I det hele taget er det dejligt at der kommer flere og flere kvindelige
motorcyklister, det trænger vi til.

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-09-06 07:33

Fine pics...

Da jeg så det her billede
http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2006/images/fullsize/0042.JPG

meldte spørgsmålet sig dog.... var polisen ude med støjmåleren i stor stil,
eller har grisesvindleren ikke haft fat i politiet og justitsministeren
endnu ?

/jim