Jaa...
Fra : pkc

Dato : 02-10-06 19:35

Jeg kan kun give manden ret -

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article229517.ece

selvom vi har en bil der adskiller sig lidt fra mængden kan vi jo godt have
samfundssind

Per Krabbe
911 / årg. 1981

Fra : Ib

Dato : 03-10-06 13:50

> Jeg kan kun give manden ret >
Også mig

> selvom vi har en bil der adskiller sig lidt fra mængden kan vi jo godt
> have samfundssind
Nu ved jeg ikke om min bil, i stort nok omfang adskiller sig fra mængden,
men det have respekt for det grundlag, ens virksomhed er bygget op på, er
vel ikke for meget forlangt.

Ib
King Cab / årg. 1991

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-10-06 16:55

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan kun give manden ret -
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article229517.ece
>
> selvom vi har en bil der adskiller sig lidt fra mængden kan vi jo godt
> have samfundssind

!00% enig, "Hr Porsche" viser han er en mand af format. At han har noget at
"have det i", er noget andet, sådan at gå hen at opkøbe +50% af "Mor-VW" ;).