Daihatsu Cuore '99 - skal - skal ikke?
Fra : klaus

Dato : 02-10-06 16:53

Er det nogt man skal holde sig fra, eller kan den gå an, på lige fod med
andre i samme klasse/årgang/pris ?

(Bil nummer 2)

Klaus A

Fra : Basil

Dato : 02-10-06 18:07

klaus kom med denne ide:
> Er det nogt man skal holde sig fra, eller kan den gå an, på lige fod med
> andre i samme klasse/årgang/pris ?
>
> (Bil nummer 2)
>
> Klaus A

Kender den ikke, men det er en billig japaner, som helt sikkert bare
kører og kører, men som sikkert ruster fælt.
Hvis jeg havde brug for en extra bil, og prisen var god, havde jeg
gerne købt den.
Kai

Fra : Brian

Dato : 02-10-06 18:37

"klaus" <klaus@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det nogt man skal holde sig fra, eller kan den gå an, på lige fod med
> andre i samme klasse/årgang/pris ?
> (Bil nummer 2)

Den ligner temmeligt meget en Nissan Micra, samme årgang, og det er en
rigtig fin bil... (ti pengene forstås). Svigermor har en, og den kører uden
probs, dog har den knap kørt 60kkm siden 1999, men en Nissan mand har rådet
hende til ikke at sælge og købe den nye - så kan man lige tænke lidt over
den...