Mercedes + undervognsbehandling?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 01-10-06 22:27

Hejsa.

Jeg har en 220 CDi fra 2002. På døren sidder et klistermærke, der fortæller
at hvis garantien fra "rustringen" (mener jeg det er) skal holde, skal den
senest have ny behandling i januar 2007. Den har dog lige været til stort
service, hvor fyren fortæller og viser mig, at den er perfekt nedenunder.
Det skulle efter hans mening ikke være nødvendigt med en behandling i det
næste år eller to.

Men hvad gør man lige? Hvad er garantien værd? Er det penge ud ad vinduet at
behandle den i år, eller er det en ok forretning?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-06 23:19

In article <452032ab$0$844$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote:

> [...]
> Det skulle efter hans mening ikke være nødvendigt med en behandling i det

Min mening er jo at den skal have _mens_ den er fin og ikke når den er
begyndt at vise tegn på rust...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Kåre

Dato : 02-10-06 21:39

> Min mening er jo at den skal have _mens_ den er fin og ikke når den er
> begyndt at vise tegn på rust...

Men det kan jo være at det netop er undervognsbehandlingen der ser fin ud...

Kåre

Fra : TDN

Dato : 02-10-06 05:41

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad gør man lige? Hvad er garantien værd? Er det penge ud ad vinduet
> at behandle den i år, eller er det en ok forretning?

Læs nedenstående og skynd dig så at få den rustbeskyttet......:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/246BFFFC-8435-4EC1-AC50-66E9DC2E7EE4/0/5254.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/BCA5D6AD-9E88-4BC2-A4FA-76EA311468FF/0/8991.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/72F76342-716C-4552-8FBC-77707CAE557B/0/7880.pdf

De skriver godt nok C-klassen fra 1993-2001, men det forventes at alle nyere
Mercedes-Benz modeller har samme problemer.

Mvh
Thomas

Fra : spamsen

Dato : 07-10-06 18:29

"Jasper Norman Ahrensbach" wrote
in message
> [...]
> mig, at den er perfekt nedenunder. Det skulle efter hans
> mening ikke være nødvendigt med en behandling i det næste
jeg ville nok smide de par tusinde efter sådan en 700+kkr's bil,
sagt på en anden måde:
ham 'fyren', betaler han plade arbejdet på din merc. hvis den om 5-10år er
næsten 'væk'? :)

> Men hvad gør man lige? Hvad er garantien værd? Er det
> penge ud ad vinduet at behandle den i år, eller er det en
> ok forretning?
så har du jo overholdt de intervaller som er påskrævet? :)
(er der så ikke 15-30års anti'rust'garanti?)

--
vh.
Flemming