BMW 335i Coupé (n).
Fra : BJ

Dato : 29-09-06 16:54

Var lige inde og gramse på den nye 335i Coupé.

Nydelig, flot og velgennemført potte.

Konen og jeg havde ikke tid til at vente på et andet par kom tilbage fra
prøveturen, så den må foregå en anden gang.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 29-09-06 18:49

> Var lige inde og gramse på den nye 335i Coupé.
>
> Nydelig, flot og velgennemført potte.
>
> Konen og jeg havde ikke tid til at vente på et andet par kom tilbage fra
> prøveturen, så den må foregå en anden gang.

Jeg har læst test af bilen i både "Car & Driver" og "Car"... Det er
herrepositive anmeldelser - og accelerationstiden er faktisk undervurderet
af BMW.

Journalisterne tog tid og endte på en tid som var lige så hurtig som M3.

Samme vildskab, bedre bundtræk, mere raffinement, mere økonomisk (kender en
i Malmø som er ved at blive ruineret af hans M3).

Den kunne godt gå hen og blive min næste bil (hvis jeg da ikke falder for
335d)!!!

Fed vogn slet og ret.

MVH Esben

Fra : BJ

Dato : 29-09-06 18:59

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den kunne godt gå hen og blive min næste bil (hvis jeg da ikke falder for
> 335d)!!!

Njaee .. diesel er ikke øknomisk til mit brug.

> Fed vogn slet og ret.

Jeg giver dig ret (uden at have prøvet den) og den sætter givet vis en S60R
i et noget blakket lys.

http://www.autospies.com/news/VIDEO-First-real-life-review-of-the-new-BMW-335-coupe-6541/

Uffffff ... det bliver svært..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 29-09-06 19:04

> Njaee .. diesel er ikke øknomisk til mit brug.

Men testdriveren valgte alligevel dieseludgaven af de 2 !

Fra : BJ

Dato : 29-09-06 19:11

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men testdriveren valgte alligevel dieseludgaven af de 2 !

O.k.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 30-09-06 11:09

> Njaee .. diesel er ikke øknomisk til mit brug.

Ok - forståeligt at du vil ha en 335i - og du er jo vant til
dobbelt-turbo...

> Jeg giver dig ret (uden at have prøvet den) og den sætter givet vis en
S60R
> i et noget blakket lys.

Klart. S60R er bygget på en platform fra 1998. Volvo har i rå performance
ikke en chance mod BMW. Bilen har sikkert andre kvaliteter (det må du jo
vide som Volvo-ejer... Og ingen bitre kommentarer om cadillac-gearkassen -
jeg kender din holdning

> Uffffff ... det bliver svært..

Ja - hvad skal man dog bruge alle sine penge på!!! (I fald jeg køber 335i
bliver det brugt om nogen år - indtil videre skal T5'eren køres i bund)...

VH Esben

Fra : BJ

Dato : 30-09-06 13:00

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja - hvad skal man dog bruge alle sine penge på!!! (I fald jeg køber 335i
> bliver det brugt om nogen år - indtil videre skal T5'eren køres i bund)...

Netop!

Jeg køber heller ikke mere bil fra helt ny og er da også noget i vildrede.

Så S80 skal holde lidt endnu ...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas H.

Dato : 29-09-06 19:20

> Var lige inde og gramse på den nye 335i Coupé.
>
> Nydelig, flot og velgennemført potte.
>
> Konen og jeg havde ikke tid til at vente på et andet par kom tilbage fra
> prøveturen, så den må foregå en anden gang.

Imponerende vogntøj, sidder med det nye Sport Auto hvor den bliver testet på
Nürburgring og Hockenheim.

Nürburgring
M3 8.22
335i 8.26

Hockenheim:
M3 1.17,6
335i 1.17,8

1,15 G rundt i et sving på Hockenheim, M3 kun 1,1
36 meter slalom med 130 km/t, samme som Subaru Impreza WRX STi, M3 gør det
med 123 km/t
Undvigemanøvre med 136 km/t, samme som M3

De skal godt nok kridte skoene, hvis den nye M3 skal skille sig markant ud
fra den.

--
Thomas H.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-09-06 20:27

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Imponerende vogntøj, sidder med det nye Sport Auto hvor den bliver testet
> på Nürburgring og Hockenheim.

Se signaturen :) - Godt nok ikke 335i, men lige så smuk :)

-M
'06 BMW 325Ci E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : John Sahl

Dato : 29-09-06 20:59

Morten Lorenzen wrote:
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en
>
> Se signaturen :) - Godt nok ikke 335i, men lige så smuk :)
>
> -M
> '06 BMW 325Ci E92

Klap dig selv på skulderen?

--
John Sahl

Fra : BJ

Dato : 29-09-06 21:53

KLIP

> Klap dig selv på skulderen?

Nope, hans mester..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-10-06 21:26

> Nope, hans mester..

Tror du sådan en kommer dumpende ned fra himlen, helt af sig selv?

-M

Fra : BJ

Dato : 01-10-06 22:28

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tror du sådan en kommer dumpende ned fra himlen, helt af sig selv?

Jep, det har mine firmabiler altid gjort eller rettere kommet på en
autotransporter.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-10-06 17:03

> Jep, det har mine firmabiler altid gjort eller rettere kommet på en
> autotransporter.

Fair nok, det gør det de egentlig også hos os. - Men der skal man arbejde
for dem.

-M

Fra : BJ

Dato : 02-10-06 21:58

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fair nok, det gør det de egentlig også hos os. - Men der skal man arbejde
> for dem.

O.k., det har jeg så aldrig skulle. Jeg har altid arbejdet .. ved hjælp af
dem og jo bedre de var/er, des bedre har jeg altid arbejdet ... indtil jeg
fandt ud af, jeg holdt røven oppe på alle de andre.

Så blev jeg selvstændig..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 29-09-06 22:04

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Se signaturen :) - Godt nok ikke 335i, men lige så smuk :)

Så må du have den nye M3:

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoID/6050228.001/country/gcf/bmw/2006-bmw-m3-spy-photos

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 29-09-06 21:57

> [...]

KLIP

> De skal godt nok kridte skoene, hvis den nye M3 skal skille sig markant ud

Jep, det er en fin potte.

Mon ikke den nye M3 vil have 420 hk og endnu bedre undervogn.

Det skulle nok kunne presse tiderne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : TKK

Dato : 01-10-06 17:52

> Konen og jeg havde ikke tid til at vente på et andet par kom tilbage fra
> prøveturen, så den må foregå en anden gang.

Kør forbi Jan Nygaard BMW Amagar - der vælter det rundt med dem
indregistreret og det hele ;) Det gør vi andre ;)

--
Mvh/TK
1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)

Fra : BJ

Dato : 01-10-06 17:54

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kør forbi Jan Nygaard BMW Amagar - der vælter det rundt med dem
> indregistreret og det hele ;)

Der er sku for langt, når den kan prøves i Kolding.

> Det gør vi andre ;)

Nå, hvordan var den så?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 01-10-06 18:09

> Nå, hvordan var den så?

For langsom i mellemaccelerationerne uden nedgearing.

Fra : TKK

Dato : 01-10-06 18:22

> For langsom i mellemaccelerationerne uden nedgearing.

Hehe ;) Næppe....

Fra : BJ

Dato : 01-10-06 18:28

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> For langsom i mellemaccelerationerne uden nedgearing.

Forkert gearkasse..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~