hvor finder jeg prisen på flådebiler
Fra : Lars

Dato : 29-09-06 05:27

hejsa, jeg skal have mig en ny Ford Focus stc. jeg har set i tv at
man kan få store rabatter på ny biler, men ved ikke hvor jeg kan
finde disse oplysninger.
Lars H. Pedersen

gti(fjern)lasse@get2net.dk

Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-09-06 05:41

Hej

my@cure.dk wrote:
> hejsa, jeg skal have mig en ny Ford Focus stc. jeg har set i tv at
> man kan få store rabatter på ny biler, men ved ikke hvor jeg kan
> finde disse oplysninger.

Det kan du på http://www.firmabilen.dk

Du skal så i gang med et lille regnestykke, men derinde har du
merbeskatnnigen af bilerne.

Fra : Frederik

Dato : 29-09-06 10:36

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> merbeskatnnigen af bilerne.
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen

Kunne du for de sproglige af os stille regnestykket op?

Mvh.

Frederik

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-09-06 15:35

Hej

Frederik wrote:
> Kunne du for de sproglige af os stille regnestykket op?

Det er nok lettest at læse lidt her:
http://www.firmabilen.dk/Merskat_som_firmabil.php

Der står beregningerne for hvordan det skal gøres.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-06 15:51

On Fri, 29 Sep 2006 16:35:18 +0200, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Hej

>Det er nok lettest at læse lidt her:
>http://www.firmabilen.dk/Merskat_som_firmabil.php
>
>Der står beregningerne for hvordan det skal gøres.

Ja, men det er da ikke på den side du skal finde nogle attraktive
priser. Prøv lige at regne på Citroen C5 - 284 kkr. Jeg har lige set
en rekvalme hvor der stod fra 242 kkr i skatteværdi. Det giver ikke
45000 kr/år i skat.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-06 05:46

"my@cure.dk" skriver:

> hejsa, jeg skal have mig en ny Ford Focus stc. jeg har set i tv at
> man kan få store rabatter på ny biler, men ved ikke hvor jeg kan
> finde disse oplysninger.

Ved at spørge forhandleren....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 30-09-06 14:19

my@cure.dk skrev:
> hejsa, jeg skal have mig en ny Ford Focus stc. jeg har set i tv at
> man kan få store rabatter på ny biler, men ved ikke hvor jeg kan
> finde disse oplysninger.

Prøv at købe nyeste nummer af Autobild.dk her er der en stor artikel
om det.

Mikael