pimp my ride på dansk ;)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-09-06 19:37

G'aften

Måske nogen sad og så denne spøjse udsendelse i går med Carina'en

Det der morede mig mest var at hyun sad og øffede over at solskærmen
var i stykker, så hun måtte sidde som en anden bedstemor i bilen ..

Solskærmen var defekt, men bilen havde søreme da "fine" alubasser....

Hvilket igen bringer tanken hen på typisk adfærd - skidevære med om
jeg selv kan se fælgene, bare bilen ser godt ud - så pyt med defekter
der så at sige springer i øjnene

Men venner ! farven ! Jeg siger eder ....... Ydrkkkkkkkk <grin>

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-09-06 21:37

jan@stevns.net skriver:

> Men venner ! farven ! Jeg siger eder ....... Ydrkkkkkkkk <grin>

Farven var noget "lilla" i det og så skal der absolut de der
"cromAlifælge" med lavprofil, der skriger ud til skærmene. Indtrækket
var fedt....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-09-06 21:44

Den Thu, 28 Sep 2006 20:37:19 +0200 sendte jan@stevns.net følgende
røgsignaler:

> [...]
>der så at sige springer i øjnene
>
>Men venner ! farven ! Jeg siger eder ....... Ydrkkkkkkkk <grin>

Ja, jeg synes stadig at det er hul i hovedet at spendere 100.000+ kr.
på en slæde til 5.000.

"Døren larmer når man skal lukke den, og rattet knager..."

Så vedligehold dog din bil, Fjams!

Den udbollede alfonskaret ser sikkert herrens ud om et par år, hvis
den fortsat bliver behandlet som hidtil.

Med andre ord: Pengene ud af vinduet.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-09-06 21:47

"Hr. Jensen" skriver:

> Med andre ord: Pengene ud af vinduet.

Jeps, men Thansen har vel også givet tilskud ???

Fra : Kell Petersen

Dato : 29-09-06 00:21

Håber i hvertfald ikke at underskuds firmaet sponsorere det ,, (DR´s
Licenspenge)

mvh Kell

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-06 05:01

Kell Petersen skriver:

> Håber i hvertfald ikke at underskuds firmaet sponsorere det ,, (DR´s
> Licenspenge)

De har intet med hinanden at gøre....

Fra : Harald Blaatand

Dato : 29-09-06 10:53

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message klip

klip

> "Døren larmer når man skal lukke den, og rattet knager..."
>
> Så vedligehold dog din bil, Fjams!

klip
> --
> Hr. Jensen.
klip

Kloge ord !

Hvor lang tid mon det tager før et bensindæksel ruster op ?

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om