Yes, Ham'ster er blevet udskrevet...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-09-06 14:57

....ganske vist til et åbent hospital (lyder ligesom et fængsel), men
han skulle komme sig helt ovenpå ulykken.

En tung sten er faldet fra mit hjerte.

Top Gear bliver for alvorligt og kedeligt hvis ikke Richard Hammond er
med. *fingers crossed*

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Kostas

Dato : 28-09-06 15:13

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> [...]
>
> En tung sten er faldet fra mit hjerte.
>
> Top Gear bliver for alvorligt og kedeligt hvis ikke Richard Hammond er

Ja det er dejligt at se billederne af en smilende Hammond blive fragtet fra
hospitalet.

Men det er jo ikke ret sikkert vi får ham at se i programmet igen. Der er
jo snak om at stoppe det helt. Håber ikke det sker.

mvh

Kostas

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-09-06 17:06

Kostas wrote:

> Der er jo snak om at stoppe det helt. Håber ikke det sker.

Det er i stedet for at sige at man vil have mere i løn ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 28-09-06 18:50

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Det er i stedet for at sige at man vil have mere i løn ...

Nu er det jo ikke folkene bag Top Gear som ønsker at stoppe programmet,
ej heller Hammond, Clarkson eller May. Det er diverse organisationer som
mener, at programmet opfordrer til farlig kørsel og er uforsvarligt i
måden de testkører biler på osv..

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-09-06 21:34

Den Thu, 28 Sep 2006 19:49:57 +0200 sendte Rasmus Lauritsen
<rasmus.lauritsen@ggmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>ej heller Hammond, Clarkson eller May. Det er diverse organisationer som
>mener, at programmet opfordrer til farlig kørsel og er uforsvarligt i

Ja ja, og hver gang en kører bliver dræbt (sker heldigvis ikke så
ofte), så er der straks røster fremme om at al motorsport bør
standses/forbydes.

Lad dem sunde sig lidt, og så kommer Top Gear nok i omdrejninger igen
(alternativt med et andet navn).

Ellers må vi have en dansk pendant...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 28-09-06 21:52

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> writes:

> Lad dem sunde sig lidt, og så kommer Top Gear nok i omdrejninger igen
> (alternativt med et andet navn).
>
> Ellers må vi have en dansk pendant...

Ka' du gå ud og vaske din mund med sæbe og det med det strax!

Jeg kan s'gu lige se det for mig: 10% af budgettet, Jarlen i rollen
som Clarkson, Ole Stephensen som May og Henrik Dahl som hamster.

Fra : Martin Bisgaard Ande~

Dato : 28-09-06 22:04

Peter Dalgaard skrev:
> Ka' du gå ud og vaske din mund med sæbe og det med det strax!
>
> Jeg kan s'gu lige se det for mig: 10% af budgettet, Jarlen i rollen
> som Clarkson, Ole Stephensen som May og Henrik Dahl som hamster.

Hehe, se det tror jeg faktisk kunne blive et ganske underholdende
program, dog med det forbehold at jeg gerne vil se beviser på at Jarlen
kan drifte først.

Fra : PMH

Dato : 28-09-06 15:45

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> En tung sten er faldet fra mit hjerte.
>
> Top Gear bliver for alvorligt og kedeligt hvis ikke Richard Hammond er
> med. *fingers crossed*
>
> --

Helt og aldeles ENIG..

Mvh