Er der nogen der skal have én med?
Fra : Bjarne Haug

Dato : 28-09-06 10:55

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 28-09-06 11:05

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> writes:

> http://sport-udstyr.dk//group.asp?group=94
>
> hehe

"
Vores internetbutik:

Her kan du bestille sidde og bestille dine vare derhjemme hele døgnet
og få dem tilsendt lige til døren.

FORSENDELSE :
Alle ordrer bliver sendt på den valgt forsendelsemåde.
Pakker indtil 20 kg med postdanmark.
Pakker over 20 kg med fragtmanden.
Ved afhetning - efter nærmere aftale.

"

A hwe gærn hå'den pak'd ind...

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 11:59

70K for fælge, så er man jo hjernedød...

Mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-09-06 12:04

On Thu, 28 Sep 2006 12:59:02 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>70K for fælge, så er man jo hjernedød...

>--

Ja, det er da højst besynderligt.

På en Hyundai er det da standardudstyr.

Selv reservehjulet er en alubasse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 12:14

> Ja, det er da højst besynderligt.
>
> På en Hyundai er det da standardudstyr.
>
> Selv reservehjulet er en alubasse.

hehe er det ikke bare sølvmalet papmache på sådan en koreaner??

Mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-09-06 12:19

On Thu, 28 Sep 2006 13:13:41 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>hehe er det ikke bare sølvmalet papmache på sådan en koreaner??

>--

Måtte dine erogene zoner klø, og dine arme være for korte.

Næh, de er helt OK til det de skal bruges til.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 12:21

> Måtte dine erogene zoner klø, og dine arme være for korte.

hehe gør de ikke normalt det af og til !
Og nej der skal MANGE cm til at mine lange arme bliver for korte.. hehe

Mvh
Morten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-09-06 14:35

Den Thu, 28 Sep 2006 11:54:46 +0200 sendte "Bjarne Haug"
<crap@haug.co.uk> følgende røgsignaler:

>http://sport-udstyr.dk//group.asp?group=94
>
>hehe

Det minder mig om at jeg så en SL 500 Kleemann i Slagelse forleden.
Den var næsten lige så pæn som Getz'en.

Men vi er jo også nogen, der kan...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 28-09-06 19:02

Hej

Bjarne Haug wrote:
> http://sport-udstyr.dk//group.asp?group=94

Skod. Her vil man gerne bestille 2 millioner eksemplarer og så
nulstiller den bare og noterer et enkelt eksemplar på ordren, men man
har ingen problemer med at bestille 1 million eksemplarer. Hmmm....