nissan patrol fra 93 - hvad skal man kigge~
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 27-09-06 06:24

Hejsa

Ud over land rover er jeg også ved at købe en Patrol fra 93, med 300.000
km på vejen. (som 10 pers. bus)

Jeg er blevet advaret om at den koster en jetjager at holde kørende -
nogen kommentare på det.

Og hvad skal man kigge efter på sådan en gammel svend ?

/HH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-06 16:43

Hans-Henrik Andresen skriver:

> Og hvad skal man kigge efter på sådan en gammel svend ?

RUST !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 27-09-06 19:47

> Hans-Henrik Andresen skriver:

> RUST !

Og mere rust...

I forhold til Land Rover er den voldsom dyr i reservedele, men en hel del
ting er til at betale.

Mvh. Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-09-06 05:12

Jesper Sørensen wrote:
> Og mere rust...

Gælder jo alle biler af den årgang...

> I forhold til Land Rover er den voldsom dyr i reservedele, men en hel
> del ting er til at betale.

Ja, men modsat Land Rover, så kan man nøjes med en, da den ikke rigtig går i
stykker...

Fra : none@nowhere.nowhere

Dato : 28-09-06 07:30

Morten Fruergaard wrote:

> Gælder jo alle biler af den årgang...

> Ja, men modsat Land Rover, så kan man nøjes med en, da den ikke rigtig går i
> stykker...

Jammen det glæder jeg mig så over - det blev denne her
http://5330.dk/bil/patrol den kører nu dejligt og ingen rust fundet ud
over lidt i vindueskanten i bagruderne.

/HH - nu med Patrol og 12 hjul :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-09-06 17:57

none@nowhere.nowhere wrote:
> Jammen det glæder jeg mig så over - det blev denne her
> http://5330.dk/bil/patrol den kører nu dejligt og ingen rust fundet ud
> over lidt i vindueskanten i bagruderne.

TILLYKKE!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-09-06 18:24

Hans-Henrik Andresen wrote:
> [...]
> 300.000 km på vejen. (som 10 pers. bus)
>
> Jeg er blevet advaret om at den koster en jetjager at holde kørende -

Det synes jeg ikke...
Jeg har lige solgt min '92. Komplet nye bremser kostede ca. 4.000 kr.
Det er dyrere end en Fiat Uno, men 4x4 koster...

> Og hvad skal man kigge efter på sådan en gammel svend ?

Rust...