Flashet - hvornår?
Fra : ambelgien@hotmail.co~

Dato : 25-09-06 17:18

Godaften,

Jeg kørte en tur på ring 3 i Skovlunde idag - så i horisonten i
transporter i siden og et par biler der bremsede, så ved man jo
hvorfor ;)

Jeg kører forbi med 75 på speedometret (tilladt hastighed 80) og lige
i det at jeg er ud for bagruden på transporteren .. flash - et pænt
rødt lyd .. jeg har én på ydersiden, der kører for stærkt, men det
kan da umuligt være ham der flashes.

Hvor tæt på bilen er man egentlig, når de flasher én? Kan det være
én 50 meter bag mig de snuppede, eller?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-09-06 17:58

ambelgien@hotmail.com writes:

> [...]
> kan da umuligt være ham der flashes.
>
> Hvor tæt på bilen er man egentlig, når de flasher én? Kan det være

Øh, er du *helt* sikker på at grænsen var 80? Kører folk virkelig så
meget for stærkt på den strækning at det er værd at sætte en fotovogn
op? (Godt over 90 på speedometeret for en 10% overskridelse)

Fra : ambelgien@hotmail.co~

Dato : 25-09-06 18:05

Peter Dalgaard skrev:

> Øh, er du *helt* sikker på at grænsen var 80? Kører folk virkelig så
> meget for stærkt på den strækning at det er værd at sætte en fotovogn
> op? (Godt over 90 på speedometeret for en 10% overskridelse)

Jeps, den er 80 i timen mellem Skovlunde og Glostrup. Det er derfor at
jeg undrer mig - at han skulle flashe mig, eller ham bagved. Ham på
ydersiden, som kørte for stærkt, kunne han umuligt fotografere, da
han lå lige på siden af mig da der blev flashet.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-09-06 19:55

ambelgien@hotmail.com skrev:
> [...]
> ydersiden, som kørte for stærkt, kunne han umuligt fotografere, da
> han lå lige på siden af mig da der blev flashet.

Og du er helt sikke på der ikke stor et enkelt skilt med 50 kort før?

De har det jo med at importere så mange andre trafikale tiltag fra
Tyskland, så hvorfor ikke også den.

Det er flere gange set at det blæser ret meget mere i sydgående spor end
nordgående spor på højbroen nede ved Rendsborg.

Det modsatte er derimod ikke set. Men der er jo heller ikke plads til en
målevogn umiddelbart efter broen i nordgående side.

Men 60 km/t p.g.a. blæst i sydgående, mens der er 100 km/t (det normale
max på broen) i nordgående er ikke unormal.

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Peter Frost

Dato : 25-09-06 20:33

Hvis der er to biler ved siden af hinanden afvises billedet som bevis :)

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk - Version 3 09/06

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-09-06 07:55

ambelgien@hotmail.com wrote:
> Godaften,
>
> Jeg kørte en tur på ring 3 i Skovlunde idag - så i horisonten i
> transporter i siden og et par biler der bremsede, så ved man jo
> hvorfor ;)

Ikke nødvendigvis. Efter opstilling af bil skal fotografiapparatet stilles
ind og det kan godt give anledning til lidt blinkeri. Normalt slår de
flashen fra på det tidspunkt, men de kan jo glemme at lade være med at tænde
for den ...

--
Per, Esbjerg