VW Golf II TD gearkasse mv.
Fra : Torben Madsen

Dato : 24-09-06 09:18

Jeg er igang med en oprydning i gamle dele og nu er turen kommet til delene
fra golf II dagene. Jeg har en gearkasse stående - den er defekt (5.
gearhjulet snurrer rundt på akslen) og delvist adskilt. Desuden er der lidt
småting såsom et par blinklys, et par dyserør og lidt vandslanger mv.
Pisset ryger til skrot tirsdag, men er der en, som kunne bruge nogen af
delene, så er det selvfølgelig skammeligt at smide det ud, så indtil da kan
det afhentes her på adressen.

mvh
Torben Madsen

Fra : Patrick

Dato : 24-09-06 16:22

Hej Torben.

Kan ikke skrive en mail til dig, men:

Du har ikke en lidt mere detaljeret beskrivelse af, hvilke ting du har
lignende fra golfen?
Hvor i landet er du?

På forhånd tak.

Mvh
Patrick

Fra : Torben Madsen

Dato : 25-09-06 08:43

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Torben.
>
> Kan ikke skrive en mail til dig, men:
>
> Du har ikke en lidt mere detaljeret beskrivelse af, hvilke ting du har
> [...]

Der er det, som jeg har beskrevet. Jeg bor i Lunderskov i nærheden af
Kolding.

mvh
Torben Madsen

Fra : Patrick

Dato : 26-09-06 05:57

Ok :)
Men jeg siger ellers tak, da jeg bor i kbh..

Fra : Torben Madsen

Dato : 28-09-06 11:08

> Ok :)
> Men jeg siger ellers tak, da jeg bor i kbh..

Ja, transportomkostningerne vil nok blive lige i overkanten for en defekt
gearkasse samt lidt andre smådele.

Anyway, så er pisset røget til skrot nu, så nu skal jeg da ikke gå og falde
mere over det...

mvh
Torben Madsen