Hjælp søges til dæk.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-09-06 14:51

På ferieturen til Frankrig stødte vi på denne Renault.

Se billede i binaer.motor - under Renault.

Fordækkene er jeg lidt i tvivl om, men der er vist ingen tvivl om at
bagdækkene er vinterdæk.

Kan jeg nu være sikker på at det er vinterdæk, da de ikke er M+S
mærkede?

Hvordan er jeg sikker på at de ikke er gamle og møre, da der heller
ikke er år+dato stemplet i.

Jeg kan kun bruge dem på Hyundai'en hvis jeg bruger spacere. Tror I at
det gør noget?

Jeg køber dem fordi forhandleren i Frankrig lover at der er mange
kilometer i dem. Man skal jo være bevidst om omkostningerne.

Gode råd modtages med tak.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-06 17:45

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> bagdækkene er vinterdæk.
>
> Kan jeg nu være sikker på at det er vinterdæk, da de ikke er M+S

Hvis de ikke er M+S mærket, så er det ikke vinterdæk.

> Jeg kan kun bruge dem på Hyundai'en hvis jeg bruger spacere. Tror I at
> det gør noget?

Næ, ikke hvis der begrænset.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-09-06 17:53

> Hvis de ikke er M+S mærket, så er det ikke vinterdæk.

> Næ, ikke hvis der begrænset.

He he, du skal vist lige tjekke billedet en anden gang inden du svarer.

Niels

Fra : Ulrich

Dato : 23-09-06 18:12

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> He he, du skal vist lige tjekke billedet en anden gang inden du svarer.

Jeg siger at de "dæk" er ens,
fordæk er bare godt slidt

--
Hygge Ulrich

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-06 19:34

Niels Bengaard wrote:
> He he, du skal vist lige tjekke billedet en anden gang inden du
> svarer.

Tja. Kunne jo ikke vide, at det var en vits...

Fra : Mogens...

Dato : 24-09-06 09:17

> Gode råd modtages med tak.

Næppe - man skal vel ikke komme her og lære
en gammel hund at tisse