Hvme kan skifte en starter for en flok af ~
Fra : Martin D

Dato : 21-09-06 18:22

Kender i nogen.

Det er en gammel Passat og det skal være i nordvestsjælland for meget
længere tør jeg sgu ikke bevæge mig rundt i den i det tilfælde at jeg ikke
kan starte (IGEN)?

Jeg skal nok selv finde den ved en hugger.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 21-09-06 18:34

Martin D skrev:
> [...]
> kan starte (IGEN)?
>
> Jeg skal nok selv finde den ved en hugger.

Den lokale mekaniker?

Mikkel

Fra : Martin D

Dato : 21-09-06 18:52

Ja og hvor bor han?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-09-06 19:01

Martin D skriver:

> Ja og hvor bor han?

Nordvestsjælland...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Harald Blaatand

Dato : 23-09-06 18:11

Har du fået skiftet din startmotor ?

Kan du evt komme det lidt nærmere end Nordvestsjælland ?

Steen
Vestsjælland

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om