Fælge der drejer rundt
Fra : Steen

Dato : 21-09-06 14:49

Hej,

min kæreste har set en bil, hvor fælgene drejede rundt efter bilen var
stoppet.

Er det nogen der ved hvad sådan nogen hedder?

Evt. hvor man kan købe dem.

Det kunne da være meget sjovt at have sådan nogen.

Hilsen

Steen

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-09-06 14:55

Steen wrote:
> Hej,
>
> min kæreste har set en bil, hvor fælgene drejede rundt efter bilen var
> stoppet.
>
> Er det nogen der ved hvad sådan nogen hedder?

Spinner fælge. Sjovt nok :)

> Evt. hvor man kan købe dem.
>
> Det kunne da være meget sjovt at have sådan nogen.

Spinner fælge er total yt og gammelt, det er sidste års mode! I dag kører de
smarte med små lysdioder på fælgene, så man kan lave forskellige logoer
osv..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Steen

Dato : 21-09-06 14:56

On Thu, 21 Sep 2006 15:54:53 +0200, "Anders Houmark"
<sunsitenews@andersh.dk> wrote:

> [...]
>smarte med små lysdioder på fælgene, så man kan lave forskellige logoer

ok,

kender du en hjemmeside hvor kan jeg finde det henne?

Hilsen

Steen

Fra : Bjarne Haug

Dato : 21-09-06 15:10

> Spinner fælge er total yt og gammelt, det er sidste års mode! I dag kører
> de
> smarte med små lysdioder på fælgene, så man kan lave forskellige logoer
> osv..

Er lige kommet hjem fra USA og som jeg ser det er hverken spinner eller
dioder hottest, det er simpelthen hårdt forkromede fælge som ikke er for
meget tingel/tangel på som er på toppen derovre lige pt..

Bjarne

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-09-06 20:35

Bjarne Haug wrote:

> Er lige kommet hjem fra USA og som jeg ser det er hverken spinner
> eller dioder hottest, det er simpelthen hårdt forkromede fælge som
> ikke er for meget tingel/tangel på som er på toppen derovre lige pt..

Så næste år er det sortlakerede stålfælge der er in?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-09-06 22:13

On Thu, 21 Sep 2006 16:09:53 +0200, "Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk>
wrote:

>Er lige kommet hjem fra USA og som jeg ser det er hverken spinner eller
>dioder hottest, det er simpelthen hårdt forkromede fælge som ikke er for
>meget tingel/tangel på som er på toppen derovre lige pt..

Jeps, lige nu er "dubs" på mode. Dubs er meget blanke forkromede fælge
på over 20 tommer.

Her er nogle eksempler
http://sfbay.craigslist.org/sfc/car/210188573.html

http://sfbay.craigslist.org/sfc/car/209886585.html

http://sfbay.craigslist.org/sfc/car/209460746.html

http://sfbay.craigslist.org/sfc/car/208207151.html

Sjovt nok ,som nogen kan se det fede i at smække 20 eller 22 tommer
fælge på en gammel udtjent Buick, men sådan er der jo så meget....

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Leo_Jensen

Dato : 21-09-06 14:53

Steen wrote:
> [...]
>
> Er det nogen der ved hvad sådan nogen hedder?
>
> Evt. hvor man kan købe dem.
>
> Det kunne da være meget sjovt at have sådan nogen.

Søg på:

Pimp+your+ride+Spinning+spinner+BLING+Car+Wheel

Leo

Fra : Kåre

Dato : 21-09-06 14:55

"Steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stoppet.
>
> Er det nogen der ved hvad sådan nogen hedder?

THansen ???
....er mit bedste bud...

Kåre

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-09-06 15:30

"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> skrev i en meddelelse

> "Steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> THansen ???
> ...er mit bedste bud...
>
> Kåre

Ja de har "Fattigmands" modelen
<http://www.thansen.dk/product.asp?c=750043919&n=1199147585&pn=1225994651>

--
P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________

Fra : Stefan

Dato : 21-09-06 19:38

> Ja de har "Fattigmands" modelen
> <http://www.thansen.dk/product.asp?c=750043919&n=1199147585&pn=1225994651>

Hvor griner, dem må jeg simpelthen ha til den gamle gålf! De vil stå kanon
til de gamle rustne stålfælge!

Stef

Fra : Basil

Dato : 21-09-06 22:13

Den 21-09-2006, skrev Bob (-::

> Ja de har "Fattigmands" modelen
> <http://www.thansen.dk/product.asp?c=750043919&n=1199147585&pn=1225994651>

Så kan det da heller ikke blive meget grimmere.
Husk også at lægge et flag med et fodboldlogo i bagruden, så er det
fuldført
Kai

Fra : Rune

Dato : 21-09-06 20:55

Bob (-: skrev:

> Ja de har "Fattigmands" modelen
> [...]

Det skal dog også lige siges at spinners er ulovlige, bortset fra dem
fra T-hansen, de skulle være lovlige...

Men ellers så kør stilen med små brede tysker fælge :)

Mvh Rune

Fra : Leonard

Dato : 21-09-06 22:01

"Rune" <kristensenrune@hotmail.com> wrote:

>Det skal dog også lige siges at spinners er ulovlige, bortset fra dem
>fra T-hansen, de skulle være lovlige...

Så skulle det da være første gang at noget fra tsvansen er lovligt ...

--
Leonard

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-09-06 04:53

Leonard skriver:

> Så skulle det da være første gang at noget fra tsvansen er lovligt ...

Hov hov, deres rørhaler er svjv ganske lovlige...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe