Top Gear ulykke
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-09-06 22:50

Øv. Det ser grimt ud.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/north_yorkshire/5365676.stm

Hvorfor f... sku' jeg også sætte mig til at se BBC text-tv på en
fredelig onsdag aften.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 20-09-06 23:03

On 20-09-2006 23:49 Peter Dalgaard wrote:
> Øv. Det ser grimt ud.
>
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/north_yorkshire/5365676.stm

Tragisk - lad os alle håbe, han overlever!

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : C boy

Dato : 21-09-06 17:12

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> wrote in message

> Tragisk - lad os alle håbe, han overlever!
>
> Mikkel

Tragisk er når en dreng bliver slået ihjel pga. en bus bakker ind over
busskuret han står i. Uheldigt er når man sætter sig bag rattet på et
køretøj med en raketmotor og det går galt...

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-06 06:59

> Øv. Det ser grimt ud.
>
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/north_yorkshire/5365676.stm

skal overleve, skal overleve, skal overleve, skal overleve...... :o/

Mvh
Morten **som er tosset med Top Gear**

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-09-06 10:09

Den Thu, 21 Sep 2006 07:59:25 +0200 sendte "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> følgende røgsignaler:

>skal overleve, skal overleve, skal overleve, skal overleve...... :o/
>
>Mvh
>Morten **som er tosset med Top Gear**

Jeg er nu mere til "Brainiac", men i princippet er vi enige.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-09-06 10:12

Hr. Jensen skrev:
> Den Thu, 21 Sep 2006 07:59:25 +0200 sendte "Juel"

> Jeg er nu mere til "Brainiac", men i princippet er vi enige.

Så konklusionen er blot at I er tossede? :)

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-06 10:28

> Så konklusionen er blot at I er tossede? :)

TopGear er da klart verdens bedste bil program.. derefter kommer nok 5th
gear, men det er ikke ½vt så godt som topgear..

Mvh
Morten

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-09-06 10:43

Juel skrev:
> TopGear er da klart verdens bedste bil program..

Jeg er ganske enig, det var blot jeres formulering jeg ikke kunne lade
være med at kommentere. :)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-09-06 13:03

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in news:45125b1e$0$75028$14726298
@news.sunsite.dk:

> TopGear er da klart verdens bedste bil program..

Ja hvis man definerer "bedste" i denne forbindelse, som "underholdende og
for hele familien".

Men som informativt forbrugerprogram... naaaa.

Tag ikke fejl... jeg elsker TopGear. Savner Vicky lidt (der er altfor lidt
bryster i det program), og synes ind imellem de er liiige tossede nok.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-09-06 10:27

Den Thu, 21 Sep 2006 11:12:17 +0200 sendte Anders Christensen
<vladimirr@vladimirr.dk> følgende røgsignaler:

>Så konklusionen er blot at I er tossede? :)

Muligvis, men fælles for os er nok snarere at vi ønsker at han kommer
over det uden mén.

Lidt tosset er man vel altid...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 21-09-06 17:19

--
Mvh. John

Fra : -= JF =- priv

Dato : 21-09-06 17:21

Hr. Jensen (aage.er@musikalsk.invalid) kradsede følgende besked i
<ckm4h291hpj5duvgqrlsrub1dp8jitc624@4ax.com>

> Muligvis, men fælles for os er nok snarere at vi ønsker at han kommer
> over det uden mén.

Uden mén tror jeg nu ikke man skal regne med...
Top Gear host Richard Hammond has suffered "significant brain injury" after
a crash in a jet-powered car.
Betydelig hjerneskade plejer desværre at koste

--
Mvh. John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-09-06 21:29

Den Thu, 21 Sep 2006 18:21:14 +0200 sendte "-= JF =- priv" <o@o.o>
følgende røgsignaler:

>Uden mén tror jeg nu ikke man skal regne med...
>Top Gear host Richard Hammond has suffered "significant brain injury" after
>a crash in a jet-powered car.
>Betydelig hjerneskade plejer desværre at koste

Topgear.com skriver ellers at lægerne er optimistiske mht. "Hamsters"
recovery.

Fra : Henrik B.

Dato : 21-09-06 07:22

http://ekstrabladet.dk/underholdning/tv/article226674.ece

Britisk tv-stjernes tilstand betegnes som meget kritisk, efter at han
kørte galt med 450 kilometer i timen under et rekordforsøg

Piet Baunø - 00:27 - 21. sep. 2006

36-årige Richard Hammond, der er medvært på BBC's motorprogram 'Top
Gear', der herhjemme sendes på TV3+, kom meget alvorligt til skade, da han
onsdag eftermiddag kørte galt med 450 kilometer i timen under et forsøg på
at slå en hastighedsrekord for rullende kameraer.

Hammond kørte i en jetdreven Vampire på en landingsbane på den
tidligere Royal Air Force-base Elvington udenfor York, da han ved 450 km/t
mistede kontrollen med køretøjet, som ifølge Sky News endte med bunden i
vejret.

Ifølge redningsmandskabet på stedet var Hammond ved bevidsthed, da han
blev løftet ud af vraget og i en helikopter blev fløjet til et hospital i
Leeds med speciale i neurologi.

- Han var i stand til at tale, siger brandmanden Dave Ogden til Sky
News.

Fra sygehuset i Leeds lyder meldingen sent onsdag, at Hammonds
tilstand er 'meget kritisk'.

Hammond og hovedværten på 'Top Gear', Jeremy Clarkson er nogle af de
mest populære værter nogensinde i britisk motorjournalistik, og deres
program ses hver uge af fire millioner briter.

Det var netop under optagelserne til et nyt afsnit af 'Top Gear', at
det lidt før klokken 18 dansk tid gik galt for Hammond onsdag.

Richard Hammond er gift med Amanda og parret har to små døtre.

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-09-06 10:25

Den Thu, 21 Sep 2006 08:22:19 +0200 sendte "Henrik B."
<saab@tdcadsl.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>mistede kontrollen med køretøjet, som ifølge Sky News endte med bunden i

Det beviser jo meget godt at uanset hvor god en chauffør maner, så
kandiderer man altid til en Darwin Award.

Og lad dette være en reminder inden én af brugerne herinde havner i
samme situation.

Men han slipper vel forhåbentlig med et stativ a la det Jens Edman
skal gå med i nogle uger.

For nogle andre gik det værre, da de med kamera på fik en for tidlig
exit.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-09-06 11:07

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> writes:

> Det beviser jo meget godt at uanset hvor god en chauffør maner, så
> kandiderer man altid til en Darwin Award.
>
> Og lad dette være en reminder inden én af brugerne herinde havner i
> samme situation.

Nu er det vel de færreste herinde der får brug for at bremse med en
faldskærm fra 400+ km/t..... (men i øvrigt har du selvfølgelig ret).

> Men han slipper vel forhåbentlig med et stativ a la det Jens Edman
> skal gå med i nogle uger.

Det kan man ikke vide, og familien har lagt låg på, men såvidt jeg kan
læse signalerne så overlever han.

Fra : Carsten H.

Dato : 22-09-06 06:12

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor f... sku' jeg også sætte mig til at se BBC text-tv på en
> fredelig onsdag aften.

Du kunne da bare have læst Ekstra Blades hjemmeside, der her det stået hele
dagen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-09-06 06:21

"Carsten H." <no@mail.thanks> writes:

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne da bare have læst Ekstra Blades hjemmeside, der her det stået hele
> dagen

*Tors*dagen....