Vægtafgift veteran, hvor meget?
Fra : JIMMI

Dato : 20-09-06 17:15

Jeg søger forvirret rundt på skats hjemmeside, men kan ikke finde noget
brugbart.
Jeg søger et sted hvor jeg kan se hvad vægtafgiften er på veteranbiler.
Kan nogen hjælpe?

Vh jimmi

Fra : Bo Oedegaard

Dato : 20-09-06 18:00

For køretøjer over 35 år betaler man kun 25% af normal vægtafgift.

Hvis du vil have et tal, blivcer du nødt til oplyse lidt mere; bilens
egenvægt f.eks.

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : KubikH

Dato : 20-09-06 18:09

"JIMMI" <rusticolus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger forvirret rundt på skats hjemmeside, men kan ikke finde noget
..
Hejsa
Hvis den er 35 år gammel, (rullende grænse, fald sker automatisk) skal du
betale 1/4 vægtafgift.
Den fulde afgift kan du finde her:
http://www.skm.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/242.html

Find den vægtafgift der passer til vægten af bilen, og divider det med 4.
Mvh
Niels