alufælge til V70
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 18-09-06 21:29

Hej Jeg leder lidt efter nogle alufælge til min V70 2001 model.
De skal helst være 17" evt. 18" og med 5 til 8 eger i alt. Ikke flere. De
skal se flotte ud uden at der skal være Thansen over det.

Jeg har kigget lidt på Koyo Nitro, men hvad pokker står ET for ?

Er der nogen der har et forslag eller flere for enten 17 eller 18" (18" tror
jeg bliver lidt for gejlet, det er jo en familiebil, men hvis den rigtige
alufælge er der, skal det da ikke holde mig tilbage).

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 19-09-06 08:40

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tror jeg bliver lidt for gejlet, det er jo en familiebil, men hvis den
> rigtige alufælge er der, skal det da ikke holde mig tilbage).

Køb dog originalt. Blocket.se er din ven.
http://www.blocket.se/vi/9249092.htm?ca=15_s
http://www.blocket.se/li?q=volvo+f%E4lg&ca=15_s&th=1&c=5&w=3

Find evt. nogle i Malmö regionen, der er jo ikke så langt for dig.

-M
'06 BMW 325Ci E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 19-09-06 21:15

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.blocket.se/li?q=volvo+f%E4lg&ca=15_s&th=1&c=5&w=3
>
> Find evt. nogle i Malmö regionen, der er jo ikke så langt for dig.

Ja det prøver jeg. Er tit i Sverige, så checker lige volvocars.se også..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-09-06 16:35

u.m.s [3460] wrote:
> Jeg har kigget lidt på Koyo Nitro, men hvad pokker står ET for ?

Indpresning, som har betydning for, hvor langt ude fælgen sidder.
Jo lavere ET, jo længere sidder fælgen ude i skærmen.

> Er der nogen der har et forslag eller flere for enten 17 eller 18"
> (18" tror jeg bliver lidt for gejlet, det er jo en familiebil, men
> hvis den rigtige alufælge er der, skal det da ikke holde mig tilbage).

Flere... .-)
http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&Catid=2094-17

Jeg havde selv 17" fælge på min tidligere V70 og jeg synes ikke at den
skal/kan bære 18"...

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 19-09-06 21:16

meddelelse news:45100e3c$0$75032$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&Catid=2094-17
>
> Jeg havde selv 17" fælge på min tidligere V70 og jeg synes ikke at den

Det er jeg enig med dig i. Hvad skal ET være sådan ca. for min model (V70N)
uden at det bliver for meget (gejlet) og det har vel også noget at gøre med
hvornår fælgen/dækket knalder ind i skærmen. ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-09-06 05:36

u.m.s [3460] wrote:
> Det er jeg enig med dig i. Hvad skal ET være sådan ca. for min model
> (V70N) uden at det bliver for meget (gejlet) og det har vel også
> noget at gøre med hvornår fælgen/dækket knalder ind i skærmen. ?

Hej...

Nu var det den gamle model jeg havde, men din er født med ET 43, så jeg
ville nok finde noget 7x17 eller 7½x17 med ET ned til 35.
Personligt kan jeg godt lide:

http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=58302
http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=58307

Fra : spamsen

Dato : 20-09-06 19:08

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com>
wrote in message

> [...]
> ET 43, så jeg ville nok finde noget 7x17 eller 7½x17 med
> ET ned til 35. Personligt kan jeg godt lide:

http://www.4x4butikken.dk/shop/productinfo.asp?id=61371
pæn og simpel fælg :) men ikke meget man sparer? :)

vh.
Flemming

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-09-06 05:53

spamsen wrote:
> http://www.4x4butikken.dk/shop/productinfo.asp?id=61371
> pæn og simpel fælg :) men ikke meget man sparer? :)

http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=61371

Nej, men der tages forbehold for fejl - den er rettet...

Fra : spamsen

Dato : 21-09-06 09:16

wrote in message

> http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=61371
>
> Nej, men der tages forbehold for fejl - den er rettet...
:)