Brugt Passat
Fra : Benny Højvælde

Dato : 14-09-06 21:22

Hvorfor kan FDM ikke lide VW Passat?
(jeg henviser til deres brugtbiltest)

Desværre har min søsters passat fejlet næsten alle de ting der er nævnt.

Benny

Fra : Broegger

Dato : 14-09-06 21:46

"Benny Højvælde" <hojvaelde R E M O V E@gmail.com> skrev

> Hvorfor kan FDM ikke lide VW Passat?
> (jeg henviser til deres brugtbiltest)

Se nedenfor...

> Desværre har min søsters passat fejlet næsten alle de ting der er
> nævnt.

Behøver du så et svar?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-09-06 05:30

"Benny Højvælde" skriver:

> Hvorfor kan FDM ikke lide VW Passat?
> (jeg henviser til deres brugtbiltest)
>
> Desværre har min søsters passat fejlet næsten alle de ting der er nævnt.

Alle de ting ?

Altså forhjulsophæng og dårlås ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TDN

Dato : 15-09-06 05:57

> "Benny Højvælde" skriver:

> Alle de ting ?
>
> Altså forhjulsophæng og dårlås ?
>

> Klaus
> --

Så kan jeg sige som frankofilerne når der er nogen der kritiserer deres
biler at den Passat fra 1997 jeg havde for nogle år siden og som blev solgt
med ca. 175.000 km og 6 år, ikke fejlede noget som helst af det nævnte i
testen og udover alm vedligehold var en kølevædskebeholder til et par
hundrede kr. det eneste der blev skiftet også et batteri hvis det ikke
henregnes som sliddel.

Jeg havde godtnok ikke hørt at forhjulsophænget og låsene var så store
problemer, ej heller fra andre ejere, ikke dermed sagt det er løgn men bare
overraskende.

Mvh
Thomas

Fra : Kristian

Dato : 15-09-06 13:58

> [...]
>
> Jeg havde godtnok ikke hørt at forhjulsophænget og låsene var så store
> problemer, ej heller fra andre ejere, ikke dermed sagt det er løgn men

Av....av......håber da ikke at det gjorde ondt at blive kritiseret..........

Eller er du bare et tudefjæs.........

Skulle vi frankofile behandle dig, som I behandler os............så skulle
vi nu fortælle dig at du er fuld af løgn.......fordi......vi kender
nogen........vores nabos fætters kusines tantes onkels kats tidligere ejer
der havde hørt om masser af tilfælde af tyske biler der var fulde af fejl.

Og så står det jo til troende........ikke?.........

Kom hellere ned på jorden....til os andre....og konstater, at der er lige så
mange meninger om biler, og deres fejl.....som der er ejere.

Just my point

Kristian

Fra : TDN

Dato : 15-09-06 16:36

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:450aa356$0$12686$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
>
> Kom hellere ned på jorden....til os andre....og konstater, at der er lige
> så mange meninger om biler, og deres fejl.....som der er ejere.

Hva ævler du om, jeg gør bare ironisk nok det samme som frankofilerne; siger
at sådan en har jeg haft engang og jeg havde ikke problemer med den. Men til
forskel er jeg bare overrasket over det var så stort et problem, hvilket jeg
ikke var klar over, jeg begynder ikke med at det er en ond sammensværgelse
mod VW og de test og statistiker der fremlægges er ubruglige og urigtige....
Næh du jeg tager det som en mand og accepterer det...

Jeg skal straks sige at jeg pt. kører Toyota og jeg på ingen måde er
forlovet med eller lovpriser VW, men har haft 3 VW'er uden bøvl. Jeg er da
fuldt ud klar over VW har deres problemer ligesom andre tyske mærker.

Det ændrer dog ikke på min mening om franske biler

Mvh
Thomas

Fra : Kristian

Dato : 16-09-06 07:03

> Det ændrer dog ikke på min mening om franske biler
>
> Mvh
> Thomas

Så du ER et tudefjæs

Kristian

Fra : Morten Petersen

Dato : 16-09-06 07:27

> Så du ER et tudefjæs
>
> Kristian
Sikke et sobert sprog der bruges her, uanste folks meninger om franske biler
og lign, burde det vel være muligt at TALE PÆNT. Du burde kunne udelukkes
fra det her forum..!

Morten

Fra : Kristian

Dato : 17-09-06 16:16

> Sikke et sobert sprog der bruges her, uanste folks meninger om franske
> biler og lign, burde det vel være muligt at TALE PÆNT. Du burde kunne
> udelukkes fra det her forum..!
>
> Morten

Nåreeeee ja.

Så det er helt ok at de mennesker der ikke synes særligt godt om franske
biler, kan kalde os der har en, alle mulige mærkelige/og mindre pæne
ting...........
men når vi/jeg kalder en person for tudefjæs.......med en smily......så skal
jeg udelukkes fra dette forum.

Tjaeeee Morten......dine udtalelser taler vist for sig selv..........men jeg
kan forstå, at dem der åbentbart ikke er ejere af en fransk bil, også har
mistet deres humoristiske sans...........synd for jer

Kristian

Fra : LL

Dato : 17-09-06 17:03

> [...]
> jeg kan forstå, at dem der åbentbart ikke er ejere af en fransk bil, også
> har mistet deres humoristiske sans...........synd for jer

Ja, for det kraver da en ordenlig portion humor at køre fransk - gør det
ikke???

LL
VW Passat

Fra : Kristian

Dato : 17-09-06 20:31

> Ja, for det kraver da en ordenlig portion humor at køre fransk - gør det
> ikke???
>
> LL
> VW Passat

Jo da..........men det benægter vi heller ikke

Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 22:32

"LL" <lenn@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, for det kraver da en ordenlig portion humor at køre fransk - gør det
> ikke???

Nu er der jo andet end oprindelseslandet at ta' at føle på.
Image er en anden ting, og den historise del.
Hvad gav frankring os ?
Et gear af Citroên og en DS dame som havde
en del nytænkning.
Hvad ellers ?

Fra : Kristian

Dato : 18-09-06 14:04

> [...]
> Image er en anden ting, og den historise del.
> Hvad gav frankring os ?
> Et gear af Citroên og en DS dame som havde

Tjaeee.......Citroën opfandt jo en affjedring, som jeg ikke kan undvære
mere.

Men vin og ost kan vel også nævnes

Kristian