OT: Wholecar klistermærke fyren !
Fra : Morten Juel

Dato : 24-06-01 00:40

Jeg kan huske at en herinde fra, har et firma der kan lave et KÆMPE
klistermærke som kan side på en hel bil, hvem er det nu det er, jeg har også
snakket med ham/dig på ICQ, men mig og hukommelse er som rusland og
demokrati.. det virker ikke rigtigt )
Plz meld dig hvis du ser dette

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 24-06-01 00:51

og så en anden ting !
hvor var det nu i england de lavede klistermærker ?

Mvh
Morten

Fra : Niels S.

Dato : 24-06-01 07:45

Morten Juel skrev

> og så en anden ting !
> hvor var det nu i england de lavede klistermærker ?

Du skulle hellere koncentrere dig om vores nummerpladerammer
Tror de kan nå at blive færdige i denne sæson?

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Juel

Dato : 24-06-01 12:27

> Du skulle hellere koncentrere dig om vores nummerpladerammer
> Tror de kan nå at blive færdige i denne sæson?
Det firma som skulle lave dem ! Thermoform i kbh, har nu bakket ud, og sagt
at de ikke har tid til min lille order ;o((( så nu skal jeg finde et nyt
sted, og det er jeg så igang med.. men såen er det, laver man lidt Orange
arbejde, så spiller alting 100%, men hvis man vil lave lidt legalt arbejde
med firma og moms og alting, ja så går alt galt, det er ikke første gang jeg
har prøvet det !

suk

Mvh
Morten

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-06-01 11:01

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> snakket med ham/dig på ICQ, men mig og hukommelse er som rusland og

Det må jo nok være mig. Hvad er der da los? (jeg skylder dig jo for DL af
TAXI2)

Med hensyn til de her nummerpladerrammer så lad os da lige få dem banket
igennem.. Jeg har en god kontakt med en CNC laserskærer.. men morten mail
mig lige privat.. morten@mekasign.dk

-
Morten Dahl