Lectrotab-importør?
Fra : Sverre Stokke

Dato : 17-09-06 14:02

Hvordan finder man den danske importør af Lectrotab - trimplan.

Ikke på deres hjemmeside - og de svarer ikke på mail-forespørgsel.

Hilsen Sverre.

Fra : pkc

Dato : 17-09-06 18:04

"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder man den danske importør af Lectrotab - trimplan.
>
> Ikke på deres hjemmeside - og de svarer ikke på mail-forespørgsel.
> Hilsen Sverre.

Skriv til producenten og hør hvem du skal kontakte.

Per

Fra : Sverre Stokke

Dato : 18-09-06 03:14

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> den 17. september 2006 kl. 19:04
+0100 skrev:
>"Sverre Stokke" <sverre@enterpol.dk> skrev i en meddelelse

>Skriv til producenten og hør hvem du skal kontakte.

Øh...

Fra : pkc

Dato : 18-09-06 05:45

> Hilsen Sverre.

Sorry

Per

Fra : pkc

Dato : 18-09-06 05:49

> [...]

Jeg regner med at du har udtømt muligheder som fx.

Lectrotab trim +europe

7. søgeresultat

Alla trimplan och alla båttrimplan leverantörer Marinsystem i Stockholm AB,
Lectrotab, 08-705 00 40, 08-705 00 44 ... Volvo Penta Europe, Office Sweden,
QL, 031-68 64 00, 03168 27 36 ...
www.batnet.se/batnet/kategori/utrustning.php?aid=82&re=1 - 28k -
Supplerende resultat - Cached - Lignende sider

Ikk ?

Per

Fra : Sverre Stokke

Dato : 20-09-06 06:26

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> den 18. september 2006 kl. 06:49
+0100 skrev:
>Alla trimplan och alla båttrimplan leverantörer Marinsystem i Stockholm
>AB,
>Lectrotab, 08-705 00 40

Tak - jeg prøver dem

Hilsen Sverre.