Garmin transducer
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-06 11:01

Hej gruppe,

håber det er det rette sted at spørge:

Kan nogle her anbefale et sted at få fat på en Garmin 200/50 Khz transducer
(type nr. 010-10194-00).

Jeg ved at den kan købes flere steder til 1.500 kr. - men håber at kunne
finde den billigere.

Har netop forsøgt mig med at bestille een på nettet hos Digiwoo.dk ...
hvilket resulterede i en autosvarmail med teksten "vi har ferielukket... i
juli måned"..

Sagen haster lidt, da min nuværende transducer skal skiftes i næste uge.

Venlig hilsen

JN

Fra : Rose

Dato : 16-09-06 13:04

Prøv:
http://www.gpsw.co.uk/results.html?Skip=10&&SearchTerms=garmin&AccSearchTerms=transducer&OBDisp=&OrderBy=

Mvh Claus

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-06 19:47

Ups... glemte lige at nævne at specielt steder i DK er interessante - mest
på grund af tidsproblemet.

hilsen

JN

Fra : Flemming

Dato : 17-09-06 11:08

Du kan få den her:
http://www.aspidshop.com/export/store/advanced_search_result.php?keywords=010-10194-00
for 1100 plus forsendelse. Bestiller du i dag har du den tirsdag. Deres
leveringstid er lige så kort som DK.
/Flemming

Fra : Leif Langgaard

Dato : 17-09-06 11:26

"Flemming" <fni.slet@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for 1100 plus forsendelse. Bestiller du i dag har du den tirsdag. Deres

Yes, 22 timer fra indleveringen i Lisabon (Portugal) til DHL ringede på min
dør!

OBS!
Så var der forøvrigt sparet ca. 4500 dkr. på kortplotter og kort over
Danmark,= ca halv pris!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 20:10

Takker mange gange !... det var præcist det site jeg manglede. Nu bliver min
båd glad.

Og god weekend der - hvad der nu er tilbage af den

Hilsen

JN

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 17-09-06 21:01

Man skal bare se sig for. En garmin 292 kan købes billigere hos danske
www.netbaad.com end hos den omtalte webshop. Så det er meget
produktafhængigt.

Bjarke

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> wrote in message
> [...]
snip

> OBS!
> Så var der forøvrigt sparet ca. 4500 dkr. på kortplotter og kort over
> Danmark,= ca halv pris!

snip

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 21:45

Ja, helt sikkert - man skal se sig for... men... jeg har adskillige gange
handlet hos Netbaad - og er færdig med det foretagende. Der er ingen
problemer med at handle og få svar fra dem, hvis det drejer sig om køb. Men
i samme sekund varen er langet over disken, kan du kigge i vejviseren efter
svar hvis du henvender dig skriftligt til dem angående fejlleverancer fra
dem - har selv skrevet til dem 4 gange vedrørende præcis omtalte transducer
som de fejlagtigt har medsendt i en samlet købspakke (Garmin 2006c -
dk-kort - samt gsd 20 ekkolodsmodul - annonceret og solgt til undertegnede
som værende 200/50 Khz) - men af een eller anden årsag, var transduceren på
det tidspunkt i restordre - så en uge efter det samlede køb, modtog jeg en
transducer (som efter montering og start viste sig at være en udelukkende
200 khz udgave).

INTET svar på nogle af henvendelserne.

Det synes jeg er dårlig stil - så mine fremtidige handler sker ikke hos
Netbaad uanset hvor billige de så end måtte være.

Og det er selvfølgelig altid en god ide at kigge flere steder.

venlig hilsen

JN

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:450da98e$0$143$157c6196@dreader1.cybercity.dk...