Byggenummer Elvstrøm 32
Fra : ...

Dato : 12-09-06 06:47

Hej NG

Jeg kan ikke finde byggenummeret på min Elvstrøm 32. Det er ikke oplyst da
jeg købte båden, og jeg kan ikke se at der er en mærkeplade nogen steder.
Er der nogen der har en ide om hvor jeg skal lede ?

Fra : john

Dato : 12-09-06 20:29

"..." <mine-handler|fjern|@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg købte båden, og jeg kan ikke se at der er en mærkeplade nogen steder.
> Er der nogen der har en ide om hvor jeg skal lede ?

Hej

En dag hvor det er mørkt tager du en kraftig (500 W) halogenlampe og sætter
den op så den lyser lige på agterspejlet. Så stikker du hovedet ned i
agterkistebænken, og 10 mod 1 på at du der i agterspejlet, gemt under den
lyse topcoat vil du kunne se de mørke tal som er byggenummeret.

Manøvren kan også fortages en dag hvor du ligger med måsen lige i solen, men
det kræver formodenligt, at du kravler ned i kistebænken og lukker efter dig
for at få det mørkt nok.

Ps. hvis det er den gamle "originale" Elvstrøm ½ tonner - den med det
todelte cockpit, så skal du ned under cockpittet og agterud for at komme til
agtespejlet!!

Hilsen John