Gast til Wayfarer kapsejlads søges
Fra : jbsnews

Dato : 25-08-06 22:29

Jeg mangler en gast til at sejle DM i Wayfarer d. 2./9 og 3./9. Skal have
prøvet at sejle jolle før.
Lad mig høre fra dig hvis du er interesseret eller kender nogen der kan være
interesseret.

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 26-08-06 10:32

jbsnews wrote:
> Jeg mangler en gast til at sejle DM i Wayfarer d. 2./9 og 3./9. Skal
> have prøvet at sejle jolle før.
> Lad mig høre fra dig hvis du er interesseret eller kender nogen der
> kan være interesseret.

Hejsa...

Ville lige høre hvor det afholdes?

Jeg går ud fra at vi taler om "dæks-gast" dvs spiler sætning, spiler & fok
trim og så ellers ud og hænge

Mvh
Leon

Fra : Møller

Dato : 26-08-06 11:46

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ville lige høre hvor det afholdes?
>
> Jeg går ud fra at vi taler om "dæks-gast" dvs spiler sætning, spiler & fok

Jeg tror at det er denne:
http://www.wayfarer.dk/

Men Jespers mail virker ikke, så ??
No contact no business

Møller.

Fra : jbsnews

Dato : 26-08-06 22:30

Beklager problemer med min mail.

Det afholdes i Hellerup Havn (nær Kbh). Og ja, genua, spiler og ud at hænge
hvis det blæser.

Mvh Jesper

Fra : Møller

Dato : 27-08-06 09:54

"jbsnews" <news04@strands.dk> wrote in message
> Beklager problemer med min mail.
>
> Det afholdes i Hellerup Havn (nær Kbh). Og ja, genua, spiler og ud at
> [...]

Men der er neget lidt oplysninger om dig selv: erfaring, ambitioner, bopæl,
skuden m.v.?
Det burde da være minimum ved søg efter kvalificerede gast til et DM
Der er mange Wayfaresejlere i Farum Sejlklub, nok største fleet i DK.
DM-mastere o.lig.

Da jeg ikke kan sende mail til dig ( har prøvet 3 gange) med navne Kan
du selv prøve at kontakte klubben:
http://www.farumsejlklub.dk/
kapsejladsafdelingen kunne være en indgangsvinkel.

Kapsejladsudvalg
Poul Ammentorp 4448 5905 kapsejladsleder@farumsejlklub.dk

Over and out.
Måske ses vi.
Møller

Fra : Møller

Dato : 26-08-06 11:43

> [...]
> prøvet at sejle jolle før.
> Lad mig høre fra dig hvis du er interesseret eller kender nogen der kan

Virker din mail ikke?

Møller

Fra : Møller

Dato : 26-08-06 11:48

> [...]
> prøvet at sejle jolle før.
> Lad mig høre fra dig hvis du er interesseret eller kender nogen der kan

The Postfix program

<news04@strands.dk>: host mail.strands.dk[64.27.98.25] said: 550 sorry, no

mailbox here by that name (#5.1.1 - chkusr) (in reply to RCPT TO command)

Møller