supero 700 spørgsmål
Fra : klaus nielsen

Dato : 20-08-06 20:32

hejsa
jeg har kigget på en supero 700 sejlbåd
men der er nærmest umuligt at finde noget på nettet om den. hvis nogen her
har erfaringer med den så vil jeg meget gerne høre om dem.
er det en god eller dårlig båd?, robust ? egnet for begyndere ? hvordan er
den ude på åben hav ? (jeg havde planer om at sejle rundt om landet og til
diverse ø udflugter. og måske en tur til sverige..
hvor er de produceret ? og hvad er deres normale handels pris ? og holder de
prisen.. hvis jeg feks vælger at sælge om et år eller 10?
alle oplysninger modtages med kyshånd

på forhånd tak
mvh klaus nielen
nordjylland.
forhåbenligt snart båd ejer

Fra : pkc

Dato : 20-08-06 20:53

"klaus nielsen" <klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hejsa
> jeg har kigget på en supero 700 sejlbåd

800 eller Supero 24 kender jeg -

mvh
per

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 21:00

Jeg kender intet til båden, men inspireret af et indlæg lidt længere
nede er der et link til en god båddatabase ... prøv dette:
http://www.yachtdatabase.com/app/yyshow.jsp?id=SUPERO700&pr=1677
der står lidt om en supero 700.

--
Flemming Torp