mini speedbåde
Fra : Per

Dato : 19-08-06 19:40

Hej NG!

Jeg har set at der bagpå nogle store motorbåde hænger nogle meget små
"speedbåde"

De er vel en 9-11 fod max. Der kan lige være 2 personer i sådan en fætter og
der sidder typisk en 20-25 hk motor på. De er lavet af glasfiber og IKKE
gummibåde.

Er der nogen der ved hvor man kan få omtalte både ? Jeg har aldrig set dem i
forretninger - eller er det kun noget for det helt rige

De ser ret fede ud til sjov og spas.

Links? billeder?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Per Ravn

Dato : 19-08-06 22:08

Hej Per

Det må være en Jerry. De blev på et tidspunkt forhandlet af
www.koldingbaadcenter.dk med ved ikke om de gør det mere.

De kostede ikke specielt meget. Husker det var under 25k med en
standardmotor, men kontakt Kolding Bådcenter de kan nok give dig nogle flere
informationer, hvis det da er en Jerry men jeg kan ikke se det kan være
andet. De skulle forresten sejle ganske fint.

Per

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-08-06 12:50

> Hej NG!
>
> Jeg har set at der bagpå nogle store motorbåde hænger nogle meget små
> "speedbåde"

Hej

Kan det være sådan nogle:

http://www.blocket.se/li?q=jerry&ca=15_s&th=1&c=18&w=3&ps=0&pe=20&bt=

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : michael t

Dato : 21-08-06 17:35

Prøv at se denne aktion:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=27348146&ListingType=0&ListingSort=1
&PageNum=1&Catg=15627

Fra : Per

Dato : 21-08-06 21:45

"michael t" <torngrenXXX@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se denne aktion:
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=27348146&ListingType=0&ListingSort=1
> &PageNum=1&Catg=15627

Jeg tror det er de både i har linket til.

Tak for svar til alle.

Mvh. Per

Fra : Finn

Dato : 22-08-06 17:34

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få omtalte både ? Jeg har aldrig set dem
> i forretninger - eller er det kun noget for det helt rige

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=899

crazy one ???

de sejler psykopat-stærkt - eller også føles det bare sådan

Finn