Erfaring Albin vega 27 fod
Fra : Keld Petersen

Dato : 17-08-06 11:35

Jeg siger tak til alle det er spændene læsning. jeg har købt en
albin.
jeg synes det er en dejlig båd jeg har sejlet 4 små ture og
den ligger på snit 4,2 til 5,4 knob den har fået lavet nyt
ror, så den er let at styre. jeg synes den er meget let at sejle
og ligger godt i søen.
Venlig hilsen Keld.

Fra : Lars Holst

Dato : 17-08-06 13:08

Keld Petersen <keldp@Q8KEKtdcadsl.dk> (slet Q8KEK) said in

> [...]
> den ligger på snit 4,2 til 5,4 knob den har fået lavet nyt
> ror, så den er let at styre. jeg synes den er meget let at sejle

Tillykke med skuden.
Ca. hvor i landet har du til?

Hvis der opstår spørgsmål, så bare hak løs her og jeg vil gøre mit bedste.
Selvfølgelig er medlemskab i klubben anbefalelsesværdigt.

--
Lars Holst

Fra : Keld Petersen

Dato : 17-08-06 16:16