Vindror Windpilot Atlantic
Fra : ...

Dato : 25-07-06 11:24

Hej NG

Jeg går lidt og fumler med tanken om at købe et brugt vindror.
Det er et Windpilot Atlantic, som ifølge Windpilot skulle være til både op
til 10 meter / 33 fod.
Men jeg er lidt i tvivl om det er det rigtige at købe, til en 32 fod
Elvstrøm. For sælger mener den kun er til både op til 30 fod.
Nu er der jo meget forskel på både, trim osv., så hvis der er nogen der har
erfaring med et vindror af samme type, på en båd som en Elvstrøm 32 eller
lignende, så hører jeg gerne om det.
Roret har sidst været monteret på en Vega, hvor det har krydset Atlanten.
Men jeg kender ikke en Vega, så jeg har ikke nogen ide om vægt og
sejlegenskaber, er noget lignende en Elvstrøm 32.