Så hældes der vand ud af ørerne igen...
Fra : BJ

Dato : 12-09-06 14:25

Så er de danske bilafgifter igen på dagsordenen efter rekordindtægt til
staten:

http://borsen.dk/650.94916

Jeg vil se det, før jeg tror det.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-09-06 15:18

Den Tue, 12 Sep 2006 15:24:43 +0200 sendte "BJ"
<mrbearSL@ETpost.tele.dk> følgende røgsignaler:

>Så er de danske bilafgifter igen på dagsordenen efter rekordindtægt til
>staten:
>
>http://borsen.dk/650.94916
>
>Jeg vil se det, før jeg tror det.

Det bliver der ikke noget ud, for BaneDumnok har lige offentliggjort
en rapport der viser at det vil koste ca. 19,3 mia. kr at
renovere/udskifte skinnenettet (inkl. signaler).

Og hvem tror du mon får lov til at betale for det?

Vi bilister skal jo glæde os over at få lov til at betale så
togpendlerne kan få tog til tiden. (stærk sarkasme)

I øvrigt kan en reform også betyde at registreringsafgiften sættes op
(af hensyn til miljøet, naturligvis).

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Christopher Stein

Dato : 13-09-06 07:49

Hr. Jensen skrev:
> [...]
> renovere/udskifte skinnenettet (inkl. signaler).
>
> Og hvem tror du mon får lov til at betale for det?

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke lod ATP betale gildet..

Fra : Klaus G.

Dato : 12-09-06 15:42

> Så er de danske bilafgifter igen på dagsordenen efter rekordindtægt til
> staten:
>
> http://borsen.dk/650.94916
>
> Jeg vil se det, før jeg tror det.
Og hvis det bliver til noget, så bliver det spændene at se hvordan de
vurdere brugter biler, og hvor meget tilbage i afgift man får på dem. For
det skulle skisme ikke undre mig at de er knap så gavmilde hos told&skat når
der skal betales tilbage til borgerne, end når de skriver en "regning" til
en som lige har importeret en bil :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 12-09-06 16:43

BJ skrev:

> Så er de danske bilafgifter igen på dagsordenen efter rekordindtægt til
> staten:
>
> http://borsen.dk/650.94916
>
> Jeg vil se det, før jeg tror det.

Jeg har aldrig stolet på Charlotte Dyremose og jeg gør det da slet
ikke i denne sag.
Vi vil se noget action fremfor deres evindelige tomgangssnak

Mikael