Jeg har været jer utro...
Fra : Dak

Dato : 12-09-06 09:21

Jeg faldt for fristelsen og lånte min vens mc og kørte til bakkelukningen.

Men en sjov historie derfra. Der er altid nogen som ikke følger med i
hvornår kortegen starter og hvilken rute den følger, så der vil uundgåelig
være nogen som skal over ruten man kører. Problemet er bare at nogen steder
kører vi med over 100km/t så det kan godt være livsfarligt. :-/

Nå men jeg kørte næsten helt fremme så der var mindst en halv-en times
kortege kørsel bagved mig. men da vi nåede bellevue så om ikke sørme der
stod en fyr i midterrabatten med 2 kopper kaffe! tror i på at den kop
blir kold inden han når over?

En anden dummerik er en ældre kvinde som vil skynde sig et eller andet sted
over på den anden side af vejen og hun tror at hun kan kommer over i den
nærmeste fremtid fordi man kan se hun bare står på spring til at fare ud
foran cyklisterne på et stykke hvor der er blandet kørsel, altså
acceleration og nedbremsing. Det er bare opskriften på en ulykke. Hun tror
jo at mc'en som er 100m væk i den fjerneste ende af vejen ikke når at komme
op inden hun lader mc'en som er tættest på den side af vejen hun er på. Men
der tror hun forkert. Det tager ikke mere end 1 sekund hvis mc'en gasser
fuldt op, og når til det sted hun er, hvilket man gør til sådanne nogen
events.

Nå men hvis i vil have nogen sjovere historier så er det altid et hit at
følge dk.fritid.mc her de næste par dage. især ulykkeshistorier om meget
dyre mc'er.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
nu med en midlertidig Suzuki GSXRR 400 Hyper sport(tror jeg nok den hed)

Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 12-09-06 09:37

Dak wrote:
> [...]
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
> nu med en midlertidig Suzuki GSXRR 400 Hyper sport(tror jeg nok den hed)

Jeg havde selv planlagt at tage turen op fra Holland paa min HD Vrod,
men konen tillod det ikke i den her omgang, jeg tror ikke hun har den
store tillid til at jeg kan kontrollere testeronerne paa de Tyske
Autobahn's.
Gu ve hvor hun har den ide fra !!

Per Jakobsen
Snart ny (2 uger) Citroen C4 Exclusive 2.0 Hdti

Fra : Dak

Dato : 12-09-06 09:59

> [...]
>men konen tillod det ikke i den her omgang, jeg tror ikke hun har den
>store tillid til at jeg kan kontrollere testeronerne paa de Tyske

Så med andre ord, du kommer ALDRIG afsted!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-09-06 09:42

Dak skrev:

> Jeg faldt for fristelsen og lånte min vens mc og kørte til
> bakkelukningen.

snip

med en video (ikke min) fra turen:

http://www.helmethairblog.com/entries/bakken-close-2006/
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jens F

Dato : 12-09-06 11:06

Dak wrote:

> [...]
> være nogen som skal over ruten man kører. Problemet er bare at nogen steder
> kører vi med over 100km/t så det kan godt være livsfarligt. :-/

Hvor på ruten er det lige, at det er tilladt at køre over 100 km/t?
--

Jens F (som hidtil har opfattet optoget som en "hyggetur")

Fra : Bongo

Dato : 12-09-06 14:10

> Hvor på ruten er det lige, at det er tilladt at køre over 100 km/t?

Ingensteder, og på trods af det klare påpub om hjelm er der alligevel nogle
der køre uden og slipper afsted med dét. I hvert fald indtil de rammer
asfalten. Politiet er ellers meget nærværende og synlige hele tiden. Men jeg
giver dig ret i, at det er en hygge tur.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-09-06 20:08

"Bongo" <fake@fakeserver.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rammer asfalten. Politiet er ellers meget nærværende og synlige hele
> tiden. Men jeg giver dig ret i, at det er en hygge tur.

Allestedsnærværende - jeg lagde i det mindste mærke til at alle mc-btjentene
kiggede efter nummerplader, når det kørte forbi vores lille kortege.
Men jeg så heller ingen prøveplader denne gang.
Men ved åbningen var der nok mindst en, der burde ha været på prøveplader;
nemlig studen der stjal min nummerplade aftenen før !

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder