Tank m. reservetank uden adgang til den ! ~
Fra : CHRistian

Dato : 21-06-01 18:25

Hvaa, er der nogen, der har en ide til, hvad dette er for noget:
CZ 180. Tanken er spaltet i 2, men det er kun fra den ene spalte,
man kan få benzinen ud uden at skulle vende bunden i vejret. Der er
ingen adgang fra den ene spalte til den anden, og da udgangen til
benzinen kun sidder i den ene side/spalte, så kan benzinen altså
ikke komme ud fra den anden.
Hvad er der sket? Æh, er det normalt for CZ (læs østmaskiner)?

--
IE er sgu et sjovt legetøj, men til www <bræk-jeg-føler-mig-syg>....
IE giver dig en unik IDkode: http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=8585