Styring af klimaanlæg i galant e54a?
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-06 19:46

Hejsa Alle

Er ved at sætte benz fyr i min galant, og er ved at være ved vejs ende, men,
fyret skal jo helst tænde mit klimaanlæg, så der kommer varme i kabinen
også, men er der nogle der har en ide om hvor det skal sluttes til henne??
klimaanlægget må jo ha en trigger indgang et sted...

Er der evt en der har et diagram til sådan en, jeg kan se på..

Mvh
Morten

Fra : Otto

Dato : 10-09-06 09:25

On 2006-09-09 20:46:19 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> said:

> [...]
> til henne?? klimaanlægget må jo ha en trigger indgang et sted...
>
> Er der evt en der har et diagram til sådan en, jeg kan se på..

http://ww2.webasto.de/pdf/ebv/776328.pdf

Ved ikke om det er sådan en Galant du har?

Mvh
Otto

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-06 11:16

> http://ww2.webasto.de/pdf/ebv/776328.pdf
>
> Ved ikke om det er sådan en Galant du har?
>
> Mvh
> Otto

Hejsa Otto

Nej det er desværre modellen før den i dokumentet :o/
Kan du finde sådan en også ??

Mvh
Morten

Fra : Otto

Dato : 10-09-06 14:28

On 2006-09-10 12:15:42 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> said:

> Nej det er desværre modellen før den i dokumentet :o/
> Kan du finde sådan en også ??

Webasto har ingen dokumentation på ældre end 97 - desværre

Forhør dig hos mitzu eller prøv http://www.kjoeller.com/

Mvh
Otto

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-06 14:48

> Webasto har ingen dokumentation på ældre end 97 - desværre
>
> Forhør dig hos mitzu eller prøv http://www.kjoeller.com/

Hmm øv...

Nå jeg må jo ringe lidt rundt, alternativt, kan jeg jo gi bilens acc strøm,
så starter det, men det ville jo være optimalt hvis det KUN var klima
anlægget der startede...

Mvh
Morten

Fra : Mogens...

Dato : 03-10-06 18:40

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa Alle

> Er ved at sætte benz fyr i min galant

Synes at se, at du har sat bilen til salg?
Savnet (BMW) blev måske for stort

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 18:42

> Synes at se, at du har sat bilen til salg?
> Savnet (BMW) blev måske for stort

tjaa. som det er nu så triller jeg rundt i byen mest, det er lidt overkill
med sådan en V6 cruiser.. derfor ville jeg købe en corsa istedet...

Mvh
Morten

Fra : Mogens...

Dato : 03-10-06 18:51

> derfor ville jeg købe en corsa istedet...

Shit en nedtur

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 19:06

> Shit en nedtur

hehe så slemt er det vel ikke.. har jo cabrioen til sommer blær

Mvh
Morten

Fra : Mogens...

Dato : 03-10-06 19:15

> hehe så slemt er det vel ikke.. har jo cabrioen til sommer blær

98 hk? - sån en VW cabrio er nice, men sønnens 325i cabrio
er sgu mere nice

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 06:19

> 98 hk?
haha.. nej den har hele 112hk..

- sån en VW cabrio er nice, men sønnens 325i cabrio
> er sgu mere nice

ja, men de er for dyre i forhold til hvad man får for prisen..

Mvh
morten

Fra : Mogens...

Dato : 04-10-06 16:34

> ja, men de er for dyre i forhold til hvad man får for prisen..

OK - det synes jeg nu ikke. Bilen har ALT (også el-sæder),
undtaget klima og koster kun omkring 6.000 euro. Dét synes
jeg nu er okay...

Fra : Brian

Dato : 04-10-06 20:36

Mogens... wrote:

> OK - det synes jeg nu ikke. Bilen har ALT (også el-sæder),
> undtaget klima og koster kun omkring 6.000 euro. Dét synes
> jeg nu er okay...

Og den pynter så pænt, når den står der uden de dyre plader

/Brian

Fra : Mogens...

Dato : 04-10-06 20:56

> Og den pynter så pænt, når den står der uden de dyre plader

Stadigvæk en okay pris ift. en Golf cabrio, der jo ikke er helt billig syd
på...