Rette bløde buler ud
Fra : Sune

Dato : 05-09-06 09:42

Hej
Kender i nogen der kan rette bløde små buler ud på en bagdør omkring
Køge/Solrød.

Det skal være noget ligesom www.paintless.dk , som blot ligger lidt tættere
på Solrød.

Vh Sune

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 05-09-06 10:44

Ring til Preben.

20 23 21 29

mvh.
--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Kent

Dato : 05-09-06 10:51

> [...]
> Hej
> Kender i nogen der kan rette bløde små buler ud på en bagdør omkring

De fleste autoriserede bilforhandlere har en "bule-mand", der tager
rundt og retter bløde buler ud. Det ved jeg, at fx. Hyundai har.

Jeg ville kontakte dit værksted i første omgang.

Kent.

Fra : HBC

Dato : 05-09-06 12:09

> De fleste autoriserede bilforhandlere har en "bule-mand", der tager
> rundt og retter bløde buler ud. Det ved jeg, at fx. Hyundai har.
>
> Jeg ville kontakte dit værksted i første omgang.
>
> Kent.

Rigtigt mange autoriserede forhandlere benytter sig af ekspertisen fra
NoPaint, Paintless,
ChipsAway og mange andre "bulesnedkere", så der er intet forgjort i at
henvende sig direkte til
manden, der retter bulen man risikerer bare at det bliver billigere.

Hans

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-09-06 15:38

Sune wrote:
> Hej
> Kender i nogen der kan rette bløde små buler ud på en bagdør omkring
> [...]

Du kan tjekke www.ridserilakken.dk om de har nogen i nærheden af dig og så
evt. kontakte dem.

--
Mvh Per