Invendig klargøring af bil ?
Fra : Kim \(3230\)

Dato : 04-09-06 15:35

Hej Alle,

Jeg har netop købt mig en Mondeo 2,0 fra 95' som afløser for min gode gamle
1988 Golf 1.6TD-Ozondræber. Bilen er sådant set fin nok, men kabinen
trænger til en ordentlig omgang. Da jeg hentede bilen var den møjbeskidt
indeni, men iøvrigt hel & "pæn" . Efter at have kørt i den i et par dage er
jeg dog sikker på at bilen ikke er så "ikke ryger" som der stod i annoncen -
den lugter ikke særlig godt.
Jeg har ladt mig fortælle at en ordentlig "Invendig Klargøring/rens" skulle
kunne gøre underværker, men hvor får man det gjort bedst. Jeg har kigget
lidt på bla. "Glad Bil", "American Carwash" & "Tidycar", men der er jo
rimelig stor prisforskel på de forskellige steder. Jeg kender ikke nogen af
stederne mht. kvaliteten af arbejdet, så det er jo ikke let at vælge.

Er der nogen af jer der har noget godt/skidt at fortælle om de forskellige
klargøringsfirmaer i Hovedstadsområdet / Nordsjælland - evt nogen der selv
har fået bilen behandlet et af stederne ?

På forhånd tak,

Mvh. Kim (3230)