Er der nogle der kender til Martin fra Mar~
Fra : afrikabrian@hotmail.~

Dato : 03-09-06 17:10

Hej,

Er der nogle der kender Martin Bent Tyrrell der skulle eje Martins mc
med web sitet: http://martinsmc.dk/ og telefon: 50709531, Martins MC,
Kurreholmvej 33, 3330 Gørløse, e-mail: Martins_Mc_@Hotmail.

Han skulle have et værksted og vinteropbevaring for motorcykler i
Gørløse.

Jeg skriver, fordi jeg har prøvet at få fat i ham gennem en længere
periode uden held. Han skylder mig 14 000 kr. + et mindre beløb for
køb af en motorcykel og en ældre bil.

Hvis der er nogle der kan hjælpe med yderlige oplysninger eller ligne
oplevelser høre jeg meget gerne fra jer.

Mvh.

Brian Østergaard

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-09-06 18:22

skrev den 03 sep 2006 i

klip

> Hvis der er nogle der kan hjælpe med yderlige oplysninger eller ligne
> oplevelser høre jeg meget gerne fra jer.

Tag da ud til ham i bixen?

Men med kun 2 brugte mcér til salg, flere sider "under opbygning" på
hjemmesiden, og "Vi vil forsøge at vende tilbage hurtigst muligt" under
kontakt, tyder det ikke på den helt store aktivitet der.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 03-09-06 22:36

On 3 Sep 2006 09:09:52 -0700, afrikabrian@hotmail.com wrote:

> [...]
>
>Hvis der er nogle der kan hjælpe med yderlige oplysninger eller ligne
>oplevelser høre jeg meget gerne fra jer.

Domænenavn: martinsmc.dk
DNS: martinsmc.dk
Registreret: 2004-09-13

Registrant:

Bruger-id: MT6239-DK
Navn: Martin Tyrrell
Adresse: Tunøvej 2
Postnr. & by: 3550 Slangerup
Land: Danmark
Telefon: +4550709531

Fra : Kell Petersen

Dato : 29-09-06 02:36

> Domænenavn: martinsmc.dk
> DNS: martinsmc.dk
> Registreret: 2004-09-13
>

> Registrant:
>
> Bruger-id: MT6239-DK
> Navn: Martin Tyrrell
> Adresse: Tunøvej 2
> Postnr. & by: 3550 Slangerup
> Land: Danmark
> Telefon: +4550709531

Og med en hotmail adresse , virker man ikke som en seriøs forretnings mand ,
men mere som en , som skal være svær at få fat i...

Fra : Anders Majland

Dato : 29-09-06 08:09

> Og med en hotmail adresse , virker man ikke som en seriøs forretnings mand
> , men mere som en , som skal være svær at få fat i...

For mig signalerer det ihvertfald "fritidsbeskæftigelse" og
"perlegrusmekaniker". Men man kan jo godt være en ok mekaniker uden den
store it-ledvogtereksamen.

Disclainer - Kender ikke manden eller butikken...