Politi skal gennemgå fartkontroller
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 15:03

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=465668/

Hva bilder sådan en malkek* sig ind. Nu har jeg ikke mødt en fartkontrol i
ca. 6 år og så brokker hun sig over det. Det må da for pokker være nok når
der foretages kommunesammenlægning at kontrollerne altid udføres i den tidl.
nabokommune

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 15:04

> [...]
> ca. 6 år og så brokker hun sig over det. Det må da for pokker være nok når
> der foretages kommunesammenlægning at kontrollerne altid udføres i den

UPS, så ikke lige at der allerede er lavet en tråd

--
Tom

Fra : Kim H.

Dato : 02-09-06 15:14

> [...]
> ca. 6 år og så brokker hun sig over det. Det må da for pokker være nok når
> der foretages kommunesammenlægning at kontrollerne altid udføres i den

Hvorfor skal alle ikke ta' del i den ekstra indtægt til staten, os tæt på de
store politistationer er da trætte af at skulle betale hele gildet. Så se du
bare at få kørt nogle penge i statskassen

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 17:32

"Kim H." <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skal alle ikke ta' del i den ekstra indtægt til staten, os tæt på
> de store politistationer er da trætte af at skulle betale hele gildet. Så
> se du bare at få kørt nogle penge i statskassen

Uhh, jeg har ikke "råd" til de her kontroller, det er da også uretfærdigt
når man nu har klaret sig uden disse radar i årevis at der så pludseligt
skal til at laves om i det.

--
Tom