Mindste bil på gule plader??
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 18:52

Hejsa NG

Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2 forsæder,
hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?

Nogle bud?

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 19:41

On Thu, 31 Aug 2006 19:52:03 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>Hejsa NG
>
>Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2 forsæder,
>hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?
>
>Nogle bud?

Pt. reklamerer de jo med Hyundai Matrix til ca. 111000 incl. moms på
gule skilte. Desværre koster den så også 5040,- om året i afgift for
privat benyttelse, i alt en ejerafgift på ca 8200 om året. Så begynder
prisforskellen op til billigste hvidplademodel at blive spist hurtigt.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-06 22:03

> [...]
> Ivan Madsen,
> Xsara Weekend HDi
> Nu med en lille ny: 2.9 Nm ved 7000 o/min...det rykker!

Billigste model Matrix på de dyre plader er kr. 180.000.
Det giver så med lidt lommeregning ca. 69000 i pris forskel, så der er da
til 13 års afgift for privat brug.
Hvis man vil sælge den inden den er slidt op bliver regnestykket
selvfølgelig anderledes, da brugtprisen på gulplade modellen formentlig vil
være meget ringe.

Mvh
Tom Jensen

Fra : Anders Majland

Dato : 31-08-06 20:04

> Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2
> forsæder, hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?

Ny som i "ny" eller ny som i "ny brugt" ?

/A

Fra : Jens Hansen

Dato : 31-08-06 20:40

"Juel"
> Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2 forsæder,
> hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?
> Morten

http://www.citroen.dk/upload/pdf/erhverv-kampagne.pdf
ca 95.000 ?

-Jens

Fra : brian

Dato : 31-08-06 21:19

ifølge biltorvet.dk findes der en ford fusion der er 402 cm lang, det var
umidelbart den mindste jeg faldt over.

vh brian

Fra : Kim S

Dato : 01-09-06 14:49

"brian" <fgfggf@ee.jj> skrev i en meddelelse
> ifølge biltorvet.dk findes der en ford fusion der er 402 cm lang, det var
> umidelbart den mindste jeg faldt over.

Hmm...Kan man ikke få de der Smart Car på gule plade ??
De er fa... små )

Mvh, Kim

Fra : Jens

Dato : 01-09-06 00:20

> [...]
>
> Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2 forsæder,
> hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?

Det bliver vist ikke billigere end denne Fiat Stilo JTD til 140000kr incl
moms og på lav vægtafgift uden tillægsafgiftø
http://www.lindholmbiler.dk/nyebiler/visbil.asp?ID=257706799&PP=1
MVH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-06 00:36

"Jens" <jenswj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver vist ikke billigere end denne Fiat Stilo JTD til 140000kr incl
> moms og på lav vægtafgift uden tillægsafgiftø
> http://www.lindholmbiler.dk/nyebiler/visbil.asp?ID=257706799&PP=1

Hej.

Der er så plus moms !

De skriver :

OBS! INGEN misundelsesafgift - derfor koster den kun kr. 3.420 - - HELÅRLIGT
i ejerafg. ved privat brug. - Prisen er excl. moms kr. 22.246 - - - Kun 1
stk.

Se liiiiiiige det med INGEN misundelsesafgift, forstår jeg ikke ?

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 03:12

Juel wrote:
> Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2
> forsæder, hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?
>
> Nogle bud?

Man kunne engang få en Opel Corsa Combo (eller hvad den nu hedder) til
92.000 kr. + moms.

/Peter

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-09-06 08:33

Hej

Juel wrote:
> Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2 forsæder,
> hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?

Hvis det blot er fordi du ønsker at lægge færrest mulige penge på
bordet, så findes der hvidpladebiler til under 100.000,-.

Så har du mulighed for at transportere 4-5 personer og du kan jo bare
klappe bagsædet ned hvis du har brug for plads.

De er som regel billigere i grønne afgifter og du kan senere lettere
komme af med dem fordi der er et større marked.

Fra : Bruno

Dato : 02-09-06 14:06

Juel wrote:
> Hejsa NG
>
> Hvis man nu skal ud og ha ny bil, og man kun har brug for de 2 forsæder,
> hvad er så den mindste bil man idag kan få på gule plader?
>
> Nogle bud?

Punto

Mvh

Bruno

Fra : JS

Dato : 04-09-06 17:58

Bruno wrote:

> Punto

Kan man få nye punto på gule plader?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-09-06 10:20

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

> Kan man få nye punto på gule plader?
naturligvis ikke

Fra : Jens Olsen

Dato : 07-09-06 14:58

On Thu, 7 Sep 2006 11:19:35 +0200, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

>naturligvis ikke

Der er da to i Den Blå Avis på nettet lige nu (godt nok ikke den
nyeste model, men fra 1999 og 2000).

Se under "Erhvervsbiler".

Jens