"Hakkende" Mondeo kun 1,8?
Fra : Kristoffer Karkov

Dato : 31-08-06 17:56

Jeg overvejer at købe en Mondeo. Mine forældre har haft 2 mondeoer med
1,8 motor, der begge fik problemet med at den trækker ujævnt ved
acceleration. Er dette kun et problem ved 1,8 eller gør 2,0 det samme?

Mvh
Kristoffer

Fra : Lars Hansen

Dato : 31-08-06 18:56

Lars Hansen
(Erstat danmark med dk i mail-adressen)
"Kristoffer Karkov" <k_karkov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> motor, der begge fik problemet med at den trækker ujævnt ved acceleration.
> Er dette kun et problem ved 1,8 eller gør 2,0 det samme?

Hej Kristoffer

Så vidt jeg ved er det kun 1.8´eren der har det problem, men det kan jo nemt
løses.
Jeg har løst det på flere Mondeo´er uden andet end skruetrækker, pincet,
sprit og en lille klud.
Af med luftfilterkassen og find de to små metaltråde der ligger dernede
under. Rens dem med lidt sprit på kluden og en pincet, og vupti! Problemet
er løst.

Sværere er det ikke...... God fornøjelse.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Kristoffer Karkov

Dato : 31-08-06 20:06

Ok hvis det er så let at løse er det ikke et problem... det udvider jo
udbuddet en del, hvis 1,8 er et alternativ :)

Mvh
Kristoffer

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 31-08-06 20:10

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> er løst.
>
> Sværere er det ikke...... God fornøjelse.

Hej

Skal man helt ned under luftfilterkasse, jeg har nemlig ledt og kan ikke
finde dem, men jeg har også kun haft selve luftfilteret af.

Kurt

Fra : Lars Hansen

Dato : 01-09-06 05:50

"news.inet.tele.dk" <knmn@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skal man helt ned under luftfilterkasse, jeg har nemlig ledt og kan ikke
> finde dem, men jeg har også kun haft selve luftfilteret af.

Hej Kurt

Jeps.... Du skal have hele luftfilterkassen af.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Kurt

Dato : 01-09-06 06:37

> [...]
>>

> Hej Kurt
>
> Jeps.... Du skal have hele luftfilterkassen af.

Ok, jeg takker og prøver igen