Afslag i pris ved køb af ny bil?
Fra : Kristian

Dato : 31-08-06 15:56

Har hørt en del om, at man kan få afslag i prisen, ved køb af ny bil i dag.

Gælder det alle biler?

Hvor meget kan/skal jeg regne med at få, ved køb af ny bil til godt
300.000,- ?

Vi taler om en personbil, benzin.

Det er jo ikke noget forhandlerne reklamerer meget med

Kristian

Fra : Broegger

Dato : 31-08-06 16:02

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk>
skrev news:44f6f878$0$12635$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> 300.000,- ?
>
> Vi taler om en personbil, benzin.
>
> Det er jo ikke noget forhandlerne reklamerer meget med

Prøv at læse lidt tilbage i denne gruppe. Dette har været vendt mange
gange, og det er faktisk ikke små rabatter. På min Octavia fik jeg fx
omkr. 40K.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-08-06 16:01

Kristian skriver:

> Gælder det alle biler?

Nej

> Hvor meget kan/skal jeg regne med at få, ved køb af ny bil til godt
> 300.000,- ?

Se ovenstående

> Vi taler om en personbil, benzin.

Nogle bestemte typer ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-08-06 16:12

Hej

Kristian wrote:
> Har hørt en del om, at man kan få afslag i prisen, ved køb af ny bil i dag.

Jeps.

Se blandt andet:
http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=128

> Gælder det alle biler?

Nej. Ikke alle mærker gør det og nogle gør det (meget) mere end andre.

> Hvor meget kan/skal jeg regne med at få, ved køb af ny bil til godt
> 300.000,- ?

Det kommer an på mærke og udstyr. Det er som regel på udstyret mest kan
hentes.

> Det er jo ikke noget forhandlerne reklamerer meget med

Nej, men hvis du er lidt snu, så finder du præcis ud af hvad du vil have
og så er det bare at tage rundt og præsentere ønsket om at "Jeg vil have
sådan en bil med dit og dat og du skal tage den der i bytte...." Så får
du en byttepris. Så presser du den og derefter hører du de andre
forhandlere ad hvad de vil byde og om de vil gå under. Se bort fra hvad
de vil give for den gamle, men kig kun på hvad bytteprisen bliver.

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk