Hyundai Matrix reklame :-)
Fra :    ab©

Dato : 27-08-06 18:10

Bil á la HGF - det ser IMHO ud til, at det er bunden, der er hævet og ikke
vinduerne der er sænket - det må da være topmålet af dårlig / ligegyldig
reklame ?

ab©

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-06 20:25

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> Bil á la HGF - det ser IMHO ud til, at det er bunden, der er hævet og ikke
> vinduerne der er sænket - det må da være topmålet af dårlig / ligegyldig
> reklame ?

Har Hyundai ikke den bedste garanti overhovedet i DK ?

Fra : Leo Jensen

Dato : 27-08-06 20:42

"Olsen" <-> skrev i en meddelelse

> " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har Hyundai ikke den bedste garanti overhovedet i DK ?

Det har de da sikkert, men bliver reklamen bedre af det ?
I øvrigt er det ikke helt tosset at slå på at afstanden fra bagsædehynden
til undersiden af vinduerne er lille, der findes mange biler, hvor man skal
være 10 år for at kunne kigge ud.

Leo

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-08-06 20:59

Den Sun, 27 Aug 2006 21:24:39 +0200 sendte "Olsen" <-> følgende
røgsignaler:

>" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
>
>Har Hyundai ikke den bedste garanti overhovedet i DK ?

Kia Opirus har vist den bedste garanti: 5 år og ubegrænset km.

--
Hr. Jensen

-The final countdown of this sad life has begun...-

Fra : Henrik B.

Dato : 28-08-06 07:11

"Olsen" <-> skrev i en meddelelse

> " ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Har Hyundai ikke den bedste garanti overhovedet i DK ?

Nope, det har Kia...

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-08-06 05:14

> [...]
> vinduerne der er sænket - det må da være topmålet af dårlig / ligegyldig

Første gang jeg så den rundt i en rundkørsel, med en unge (uden sele)
hængende ud af vinduet på højre side fik jeg det ret skidt og fik en voldsom
antipati mod "sænkede" vinduesrammer

--
Jan

(Remove the Cat in the email to reach me)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-08-06 11:45

On Mon, 28 Aug 2006 06:13:31 +0200, "Jan Vennike"
<jan@GARFIELDvennike.dk> wrote:

> [...]
>hængende ud af vinduet på højre side fik jeg det ret skidt og fik en voldsom

Ja, det er jo helt klart at Hyundai har et problem der.

Det er jo på forhånd fuldstændigt udelukket, at nævne forældrene i den
sammenhæng.

Det er på forhånd slået fast, at samfundet ta'r hånd om os, fra vugge
til grav. Og specielt med tanke på al den skat vi betaler.

Jeg må se at komme af med min Hyundai muy pronto. Det er fanneme
farlige grejer.

Jeg har været inde på det før, og siger det gerne igen:

Skiltet "Børn i bilen" er fuldstændigt fejlplaceret på bagklappen af
en bil. Det skal sidde meget synligt lige foran güntheren på
chaufføren.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ironi og sarkasme kan forekomme.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-08-06 12:01

Den Mon, 28 Aug 2006 12:44:58 +0200 sendte Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> følgende røgsignaler:

>Skiltet "Børn i bilen" er fuldstændigt fejlplaceret på bagklappen af
>en bil. Det skal sidde meget synligt lige foran güntheren på
>chaufføren.

Foran "güntheren"?

Det må de pædofile, du her tænker på...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-08-06 13:08

On Mon, 28 Aug 2006 13:00:43 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Den Mon, 28 Aug 2006 12:44:58 +0200 sendte Folmer Rasmussen
> [...]

Mine tanker går ofte til det grønlandske og det færøske folk.

Søens folk bliver også betænkt af og til.

Gruppen af mennesker som du nævner, er end ikke på top-100 listen over
hvem der skal betænkes med en venlig tanke fra min side.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-08-06 14:27

Den Mon, 28 Aug 2006 14:07:47 +0200 sendte Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> følgende røgsignaler:

>Mine tanker går ofte til det grønlandske og det færøske folk.

Mine tanker går især til de stakler, der ikke har en Hyundai.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-08-06 14:34

On Mon, 28 Aug 2006 15:26:44 +0200, Hr. Jensen

Ja, dét er en sørgelig historie.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-08-06 18:05

> [...]
>
> Skiltet "Børn i bilen" er fuldstændigt fejlplaceret på bagklappen af
> en bil. Det skal sidde meget synligt lige foran güntheren på

Hmm

Den var jeg vist selv ude om

Men det var nu ikke ment på den måde at Huandai havde et problem - men at
forældre, som i forvejen ikke tog sig af ungerne, måske ikke skulle anskaffe
sig en Huyndai, pånær hvis de gerne ville strø deres unger ud over alle
rundkørslerne

Men den slags forældre, som praktisere den type "opdragelse" (eller nærmere
mangel på samme) er vist nærmest ligeglade og er alligevel ikke modtagelige
for gode råd.

Hos os kan bilen ganske enkelt ikke køre, hvis ikke alle har seler på - og
selv om der er elruder bagi, får ungerne IKKE lov til at lege med dem -der
er chaufføren der styrer ruderne.

Sele "trangen" er så stor hos undertegnede, at da jeg skulle flytte bilen
inde på den lokale genbrugsplads (fra en til en anden container) her i
weekenden - så sad selen pænt på sin plads helt automatisk - og den gode
vane skal mine børn også forsynes med.

Fra : Per O.

Dato : 28-08-06 15:24

> [...]
> vinduerne der er sænket - det må da være topmålet af dårlig / ligegyldig

hmmm .. man trækker vel det frem man synes er bedst ved bilen .. at det så
lige er sænkede vinduesrammer, viser jo bare at de må have været slemt i
knibe for at finde noget ordentligt at slå på i reklamen! Jeg synes også at
reklamen er lattterlig .. jeg ville hellere have Sciroccoen der holder ved
siden af, da den sikkert er noget sjovere at køre i!

Per O.
www.billedsnedkeren.dk
www.vejlefotoklub.dk

Fra : Brian

Dato : 28-08-06 16:12

Per O. skrev:

> [...]
> reklamen! Jeg synes også at reklamen er lattterlig .. jeg ville
> hellere have Sciroccoen der holder ved siden af, da den sikkert er

Men lige meget hvor grim/dum/alt andet sådan en Hyundai Matrix (ifølge
nogen) er, er idéen om at sænke ruderne nu fin. Det hjælper en pokkers masse
på unger med tendens til køresyge - og så ringe er den altså heller ikke at
tuller rundt i.

/Brian

Fra : Per O.

Dato : 28-08-06 18:42

> [...]
> nogen) er, er idéen om at sænke ruderne nu fin. Det hjælper en pokkers
> masse på unger med tendens til køresyge - og så ringe er den altså heller

Så skulle de sælge den som bilen hvor børn undgår at blive køresyge! Jeg
synes personligt stadig det er et misfoster af en bil, men sådan er vi
heldigvis så forskellige .. ellers fik de jo ikke solgt nogen Matrix.

Per O.

Fra : Brian

Dato : 28-08-06 20:06

Per O. skrev:

> Så skulle de sælge den som bilen hvor børn undgår at blive køresyge!

Gør de ikke også det, ved at fremhæve de sænkede ruder ? "Alle" ved da, at
det bedste middel mod køresyge, er gode udsigtsmuligheder.

> Jeg synes personligt stadig det er et misfoster af en bil, men sådan
> er vi heldigvis så forskellige .. ellers fik de jo ikke solgt nogen
> Matrix.

Njaee... den går nok ikke over i historien som en designperle, det er vi
ikke uenige i

Udover den sænkede rudekant, er den lige så uinteressant som 90% af alle
andre nye biler.

/Brian