7/13-polet adapter til anhængertræk
Fra : Vittrup

Dato : 27-08-06 15:47

Er sådan noget standard - eller skal man have en som passer til det træk man
har???

Hva' koster sådan en?

Søren

Fra : Henning

Dato : 27-08-06 16:06

On Sun, 27 Aug 2006 16:47:07 +0200, "Vittrup"
<FJERNvittrup@audio-link.dk> wrote:

>Er sådan noget standard - eller skal man have en som passer til det træk man
>har???

Standard, koster ~150,- i bl.a. Harald Nyborg

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-08-06 06:44

Henning wrote:

> Standard, koster ~150,- i bl.a. Harald Nyborg

...og kan findes ned til et par euro på ebay hvis man er på budget

--
vh
Torben

Fra : Christopher Stein

Dato : 29-08-06 09:21

Torben Scheel skrev:

> ..og kan findes ned til et par euro på ebay hvis man er på budget

med 100 kr i porto.. :D

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-08-06 09:43

Christopher Stein wrote:

> med 100 kr i porto.. :D

Nej, jeg gav vist 2,5 euro. Hvad koster det at køre til HN og tilbage?

--
vh
Torben

Fra : Christopher Stein

Dato : 29-08-06 12:18

Torben Scheel skrev:

> Nej, jeg gav vist 2,5 euro. Hvad koster det at køre til HN og tilbage?

jeg plejer at GÅ derovre.. men køre.. hmm.. 3 kr..? :D