Lidt nyt omkring bilparken.
Fra : BJ

Dato : 24-08-06 16:43

Der udtrykkes bekymring om den danske bilparks stand:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3914374/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 24-08-06 16:52

BJ har bragt dette til os:
> Der udtrykkes bekymring om den danske bilparks stand:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3914374/

<violin.gif> Det er det samme hvert år, men nyheden i historien er ikke
særlig stor.
Kai

Fra : BJ

Dato : 24-08-06 16:59

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> <violin.gif> Det er det samme hvert år, men nyheden i historien er ikke
> særlig stor.

Det kan du måske have ret i.

Nu kan jeg ikke lige huske tallene fra de forrige år, så man kan se om
antallet procentuelt er gået op eller ned.

Indtægterne fra registreringsafgiften og momsen på biler er i hvert fald
steget til uanede højder.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-08-06 19:09

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Der udtrykkes bekymring om den danske bilparks stand:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3914374/

arhhhhhhhh..........

Agurketiden er endnu ikke ovre ;(

--
Jan_stevns

Fra : BJ

Dato : 24-08-06 19:13

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Agurketiden er endnu ikke ovre ;(

Jeg kan sagtens følge dig.

Husstanden indbefatter 1 stk. Nissan Silvia 2.i DOHC årgang 1984, der lige
er røget flot gennem syn..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 24-08-06 19:24

Apropos bil.

Jonas R. var ovre at besøge mig og jeg blev så betaget af hans bil, jeg også
ville have noget hurtigere.

Jeg har netop bestilt en Porsche 911 GT3 i gul grundfarve i går.

Nu venter jeg spændt på leveringen, så jeg kan komme videre.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-06 22:12

BJ wrote:
> Jeg har netop bestilt en Porsche 911 GT3 i gul grundfarve i går.

Sådan!

--
John Sahl

Fra : BJ

Dato : 24-08-06 22:24

KLIP

> Sådan!

Hold da kæft, hvor har vi _det_ sjovt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-08-06 21:21

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev :

>Jeg kan sagtens følge dig.

Jeg har lidt svært ved at få tæerne rettet ud - efter alt det gylle
man må lægge øren til ..

Ved nærmere eftertanke er mr. Duracell åbenbart sovet stille ind, han
har da holdt kaje længe efterhånden (fred være med ham !)

>Husstanden indbefatter 1 stk. Nissan Silvia 2.i DOHC årgang 1984, der lige
>er røget flot gennem syn..

Sådan noget livsfarligt gammelt lort, må du da hellere skynde dig at
smide i Bredballe havn, så du ikke risikerer at køre nogen ihjel !

( synet eller ej, er den jo farlig for andre !)

Sjovt som en direktør for Applus kan trampe grundigt i spinaten, når
man ad 1 læser hans udtalte bekymring, og derefter holder den op mod
fakta , nemlig at de fleste fejl (98%) befinder sig andetsteds end i
bilernes mekanik...... ak ak ak - de agurker !

--
Jan_stevns

Fra : BJ

Dato : 24-08-06 22:11

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har lidt svært ved at få tæerne rettet ud - efter alt det gylle
> man må lægge øren til ..

Det sælger biletter.

> Ved nærmere eftertanke er mr. Duracell åbenbart sovet stille ind, han
> har da holdt kaje længe efterhånden (fred være med ham !)

Han skal vel heller ikke have næsen for langt frem mht.
registreringsafgifterne.

> Sådan noget livsfarligt gammelt lort, må du da hellere skynde dig at
> smide i Bredballe havn, så du ikke risikerer at køre nogen ihjel !
>
> ( synet eller ej, er den jo farlig for andre !)

Yes, Silviaen har jo skivebremser hele vejen rundt og ikke så veludstyret
som en Skoda Fabia med skiver for og tromler bag.

> [...]
> fakta , nemlig at de fleste fejl (98%) befinder sig andetsteds end i
> bilernes mekanik...... ak ak ak - de agurker !

Jep, derfor har jeg som skrevet også bestilt denne:

http://www.rccartips.com/porsche-911.htm

Det er den til højre.

Den skal dog bygges om til denne:

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2255

Jonas R. er heller ikke helt tilfreds med hans.

Det er en Nissan 350Z og han er jo til Audi.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Anders Majland

Dato : 25-08-06 09:55

> Jep, derfor har jeg som skrevet også bestilt denne:
> http://www.rccartips.com/porsche-911.htm
> Jonas R. er heller ikke helt tilfreds med hans.
> Det er en Nissan 350Z og han er jo til Audi.

Hvor kører i ?
Det kunne da være sjovt at kigge forbi

(Btw så var der nolge svenskere der legede med et par offroad-bugies i
ca 1:10 på bmx banen ved fields i onsdags. Imponerende så mange tæv de
kunne tage. F.eks komme skævt ned fra et par meters højde og slå flik
flax over 5meter inden den sådan 50:50 landede på hjulene eller ryggen)

/A

Fra : Jonas R.

Dato : 25-08-06 12:24

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:44eed381$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> tage. F.eks komme skævt ned fra et par meters højde og slå flik flax over
> 5meter inden den sådan 50:50 landede på hjulene eller ryggen)

Jeg kører nogen gange ude ved nordhavnen eller nede ved køge havn, er typisk
store åbne parkeringspladser hvor der ikke er så mange biler :)

Min:
http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11989

Har dog lige købt en Audi ABT DTM kåbe til den samt nye fælge med slicks og
nogle sænkningsfjedre.
Min er dog kun en 2.1 ccm og kan køre 60 km/t Bjørns er dog lidt hurtigere
med sine 110 km/t.

/Jonas R.

Fra : BJ

Dato : 25-08-06 12:33

"Jonas R." <hihi@hihi.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> typisk store åbne parkeringspladser hvor der ikke er så mange biler :)

Samme her.

Normalt er jeg jo RC-pilot (modelfly) og det foregår på godkendte
modelflypladser.

Jeg er medlem her: www.omfk.dk

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Allan Møller

Dato : 25-08-06 15:20

> [...]
> og nogle sænkningsfjedre.
> Min er dog kun en 2.1 ccm og kan køre 60 km/t Bjørns er dog lidt hurtigere

Hvad koster sådan noget legetøj egentligt ? Kunne være meget sjovt
at prøve men surt at give en formue for det hvis det ikke er noget.

Mvh. Allan

Fra : BJ

Dato : 25-08-06 15:35

"Allan Møller" <spam@allanm.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad koster sådan noget legetøj egentligt ? Kunne være meget sjovt
> at prøve men surt at give en formue for det hvis det ikke er noget.

Fra (næsten) ingen ting og op til en mindre formue.

Du kan eks. kigge her og min bil findes under CEN og Nitro.

http://www.leif-o-hobby.dk

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jonas R.

Dato : 25-08-06 17:20

"Allan Møller" <spam@allanm.dk> wrote in message

> Hvad koster sådan noget legetøj egentligt ? Kunne være meget sjovt
> at prøve men surt at give en formue for det hvis det ikke er noget.

Her kan man købe sådan en som jeg har:
http://surl.dk/1r0/

Jeg har sådan en nissan nismo til 240 euro og den kører sku meget godt.

/Jonas R.