Nogen som har prøvet freetrailer.dk?
Fra : Dak

Dato : 23-08-06 18:35

se evt. her https://www.freetrailer.dk/site

Vil bare sørge for at man ikke blir bonget for ens depositum uden grund osv.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-08-06 21:49

Hej!

Dak wrote:
> Vil bare sørge for at man ikke blir bonget for ens depositum uden grund osv.

Fungerer aldeles glimrende (ihvertfald hos Ikea Taastrup). Og de tager kun 100,-
for at rense traileren bagefter

(Det er et strafgebyr hvis man _ikke_ gør det. Har dog afleveret traileren ren
bagefter)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Dak

Dato : 23-08-06 21:56

> Fungerer aldeles glimrende (ihvertfald hos Ikea Taastrup). Og de tager kun
> 100,- for at rense traileren bagefter

Begrænset hvor meget en sovesofa kan svine... så tror ikke lige jeg får
brug for den store tur med moppe og skuresvamp.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-08-06 22:11

Hej!

Dak wrote:

> Begrænset hvor meget en sovesofa kan svine... så tror ikke lige jeg får
> brug for den store tur med moppe og skuresvamp.

Næppe, men man kunne jo også have transporteret haveaffald i den. Hvilket er
helt iorden, bare man rengør bagefter :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 23-08-06 21:40

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
osv.

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Jeg har prøvet dem, ingen problemer ud over at, første gang jeg skulle bruge
en, kom den der skulle have afleveret den ikke, så der var ingen ledige, og
deres reserver var blevet ødelagt. Gangen efter; no problems.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-08-06 21:53

> [...]
> osv.
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Min knægt har lånt flere gange hos Ikea i Odense uden efterfølgende
problemer.

Kurt

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 24-08-06 10:43

Dak skrev:

> se evt. her https://www.freetrailer.dk/site
>
> Vil bare sørge for at man ikke blir bonget for ens depositum uden grund osv.

Har prøvet Ikea Tåstrup en gang

Ingen problemer overhovedet.

Mikael