Sænkning bag på Puegeot 205 CTI
Fra : Henrik

Dato : 22-08-06 10:32

Jeg har købt en Peugeot Cabriolet. Den er sænket optimalt og der er faktisk ingen
fjedring bagi. Hjulene falder fint ned når jeg hæver bilen op, så den har ikke sat
sig(som jeg har hørt om).
Kan man evt. justere bilen ved torsionsstængerne?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:131.165.138.163)

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 22-08-06 16:51

Henrik skrev:
> [...]
> sig(som jeg har hørt om).
> Kan man evt. justere bilen ved torsionsstængerne?

i teorien ja

men i praksis er stængerne som regel groet sammen med bagbroen, så det
er et sted mellem fandens besværligt og helt umuligt at få dem ud igen.

--
Keld