airbag lampe i en 306
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 20:06

Hejsa
Airbag lampen i min 306 er begyndt at lyse, jeg mener at det er kommet
samtidig med bateriskift.
Kan man selv resete den, for hvis den ikke begynder igen er der vel heller
ingen fejl

Mvh Ove

Fra : Allan / Kolding

Dato : 21-08-06 20:45

Er der ikke noget med at man skal tage
- og + kablerne af batteriet og så sætte dem sammen i ca. 20 sec.

I såfald, så sker der intet ved at prøve.

--
Allan / Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 21:21

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@VÆKstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke noget med at man skal tage
> - og + kablerne af batteriet og så sætte dem sammen i ca. 20 sec.
>
> I såfald, så sker der intet ved at prøve.

Det vil jeg kraftigt fraråde. Der sidder kondensatorer i næsten alt
elektronik og dem kortslutter man så. Desuden vil det med 99,99% ikke
resette computeren. Det er sansynligvis noget værkstedet skal gøre

--
Tom

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-08-06 21:37

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> writes:

> Det vil jeg kraftigt fraråde. Der sidder kondensatorer i næsten alt
> elektronik og dem kortslutter man så.

....hvilket giver store strømme i forhold til hvad de forskellige
kredsløb er dimensioneret til. Evt. sikringer reagerer ikke hurtigt
nok til at redde noget.
--
mvh Jes Vestervang