Lige et hurtigt spørgsmål. Hjælp!
Fra : Patrick

Dato : 21-08-06 19:18

Hvad hedder de to som man tager ned, når solen er skarp? Det ene har
makeup-spejl i :)

På forhånd tak!

Patrick

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 21-08-06 19:24

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder de to som man tager ned, når solen er skarp? Det ene har
> makeup-spejl i :)

En solskærm :D

\Mandal

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 19:27

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder de to som man tager ned, når solen er skarp? Det ene har
> makeup-spejl i :)

Sunvisor

--
Tom

Fra : Henning

Dato : 21-08-06 19:31

On Mon, 21 Aug 2006 20:18:02 +0200, "Patrick" <svar@igruppen.dk>
wrote:

>Hvad hedder de to som man tager ned, når solen er skarp? Det ene har
>makeup-spejl i :)

Jeg formoder du mener de klapper, der sidder foran fører og passager i
bilen? Jeg plejer at kalde dem solskærm?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-08-06 20:01

Den Mon, 21 Aug 2006 20:18:02 +0200 sendte "Patrick"
<svar@igruppen.dk> følgende røgsignaler:

>Hvad hedder de to som man tager ned, når solen er skarp? Det ene har
>makeup-spejl i :)

Kvinder?

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : Hagman

Dato : 21-08-06 20:24

> Kvinder?

He he he :)

Fra : hanzen

Dato : 23-08-06 07:15

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder de to som man tager ned, når solen er skarp? Det ene har
> makeup-spejl i :)
>
> På forhånd tak!

Der er da spejl i dem begge.
Er det andet så et pille-næse-spejl?