Fælge til Alfa Romeo 159 2.2 JTS 19" ?
Fra : chiefviking

Dato : 18-08-06 18:52

Hej !

Nogen der kender en online liste over hvilke 19" fælge man kan montere
på ovenstående bil?

På forhånd tak.

Fra : Otto

Dato : 18-08-06 18:59

On 2006-08-18 19:52:19 +0200, "chiefviking" <beserkker2005@yahoo.dk>

> Nogen der kender en online liste over hvilke 19" fælge man kan montere
> på ovenstående bil?

Lækkert vogntøj du har dig!

Prøv http://www.bigwheels.dk/ - der kan man vælge din bil

Mvh
Otto

Fra : chiefviking

Dato : 18-08-06 22:38

Otto skrev:

> On 2006-08-18 19:52:19 +0200, "chiefviking" <beserkker2005@yahoo.dk>

> Lækkert vogntøj du har dig!
>
> Prøv http://www.bigwheels.dk/ - der kan man vælge din bil
>
> Mvh
> Otto

Tak for det! Lækkert link.

Jeg undre mig over at de på bigwheels siger at den fælg jeg har kik
på OZ Superturismo 19" godt kan side på en 159 2.2, mens at de på
rallycenteret (http://katalog.rallycenteret.dk/?Carvgrp=Fælge) siger
at der maks kan fittes en 18" ?
Der er åbenbart uenighed.

Mvh Thomas

Fra : Bruno

Dato : 19-08-06 13:45

chiefviking wrote:

> Jeg undre mig over at de på bigwheels siger at den fælg jeg har kik
> på OZ Superturismo 19" godt kan side på en 159 2.2, mens at de på
> [...]
Det kan være de synes en 19" er for grimt.

Mvh

Bruno

Fra : Otto

Dato : 19-08-06 15:09

On 2006-08-19 14:45:20 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever> said:

> Det kan være de synes en 19" er for grimt.

19" ville da være oplagt til sådan en brunstig Italiener :)

/Otto

Fra : Stefan

Dato : 21-08-06 17:55

Tak for det! Lækkert link.

[...]

Databaserne er bygget over nogle kriterier der er forskellige fra bil til
bil, alt efter hvor mange specs. man har bygget ind i databasen vil man få
forskellige resultater.

Stef

Fra : chiefviking

Dato : 19-08-06 14:44

> Det kan være de synes en 19" er for grimt.
>
> Mvh
>
> Bruno

Det tror jeg næppe du skal regne med :)
Dewr fåes rigeligt med 19" til 159'eren på deres side, bare ikke lige
ovennævnte model.

Fra : Aslan

Dato : 20-08-06 14:33

chiefviking wrote:
> Hej !
>
> Nogen der kender en online liste over hvilke 19" fælge man kan montere
> på ovenstående bil?

Tillykke, jeg er IKKE spor misundelig!!!!!

På dette forum kan du finde ligesindede og se billeder af bla. 159 med 19
tommer fælge: http://www.cuoresportivo.dk/

Gå evt. ind under forum og vælg 159. Der diskuteres fælge meget.

Aslan

2004 156 RST Lusso Bose 2,0 JTS

ex 156 2,0 TS
ex 146 1,6 TS