Farvehjælp søges til ledninger
Fra : Kim Persson

Dato : 18-08-06 17:26

Hej
Jeg har en ældre volvo 460.
Hvortil der mangler lidt lyd. Men da jeg åbnede derind til. så jeg kun et
stort bundt afklippede ledninger.
Så derfor søger jeg lidt hjælp her så jeg kan montere radioen

Der er fire ledninger at vælge iblandt i bilen
en tyk brun ledning
en grå/grøn ledning
en rød ledning (A)
en rød ledning (B)

Og på min radio er ligeledes et stik med afklippede ledninger
Gnd
Acc
Battery

Men hvad skal forbindes til hvad?, har allerede futtet 2 sikringer af.
Da jeg forbandte brun og ledning A så lyste den pære jeg havde isat imellem

Håber på gode svar, så jeg kan indsætte den sidste sikring uden at springe
den hehe

//Kim

Fra : Harald Blaatand

Dato : 18-08-06 17:51

Jeg ved det ikke,men hvad med rød ledning (A) til Acc,rød ledning (B) til
Battery og den brune til Gnd,ellers må du også prøve
http://www.volvo240.dk/,der er nok en der ved det !

Der er vist ingen tvivil om at Gnd er ground ,altså stel,så find du bare en
ledning uden strøm i til den

Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om