Saab 9-5
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 20:04

Jeg har kig på en saab 9-5, men er meget i tvivl om der er cd afspiller i ?
Jeg smider et par billeder i dk.binaer, er der nogen der ved om de både har
kassette og cd? Jeg kan ikke lig ekontakte sælger og spørge, for det er en
auktion...

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 21:05

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har kassette og cd? Jeg kan ikke lig ekontakte sælger og spørge, for det

Den har både cd og kassette.

/bo

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 06:00

"bme" <xxx.xxx> skrev i en meddelelse

> "TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
>

> Den har både cd og kassette.

Tak, tænkte det nok. Men firmaet der har beskrevet bilen har kun skrevet
kassette - mon der er en af dem der også vil ha den?
Mvh Tommy

Fra : Brian Sørup

Dato : 16-08-06 21:07

> [...]
både har
> kassette og cd? Jeg kan ikke lig ekontakte sælger og spørge, for det

Det ser ud til der er begge dele, det er der også i min Volvo.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 06:01

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ser ud til der er begge dele, det er der også i min Volvo.

ja, det har jeg bare aldrig set før... men det er da ok, så er der mulighed
for nostalgirejse (hvem fanden bruger kasette i 2006 ?)
Mvh Tommy

Fra : Brian

Dato : 17-08-06 12:34

> [...]
> har kassette og cd? Jeg kan ikke lig ekontakte sælger og spørge, for det

Står der intet om AS2 eller AS3?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-08-06 19:05

> [...]
> har kassette og cd? Jeg kan ikke lig ekontakte sælger og spørge, for det

Se evt. min gamle Saab's interør her:
http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/Cossie%2012-07-06/DSC03065.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/Cossie%2012-07-06/DSC03051.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l13/LorenzenDK/Cossie%2012-07-06/DSC02716.jpg